Namazda kılarken bu durumu nasıl aşabilirim lütfen yardım?

şu an mesela rahatlıkla okuyabiliyorum ama özellikle farz namazı kılarken Fatiha’yı okurken kendimi çok kasıyorum. Durmadan kekeliyorum. İçime sinmiyor yine başa dönüp tekrar okuyorum. Bazen yine içime sinmiyor namazı bozduğum zamanlarda oldu. Çok unutkanlık yaşıyorum ; acaba okudum mu Fatiha’yı okumadım mı diye? Durmadan kekeliyorum başa dönüyorum artık namazı bitiriyorum içime sinmiyor tekrar kılıyorum o namazı çünkü böyle namaz kekeleyererek başa dönerek sevabını azaltıyor düşüncesindeyim. İnsanlara bakıyorum ne güzel kılıyor sureleri okuyor gidiyor ben hala tekrar tekrar namaz kılıyorum. Bu aralar çok yoruldum ama pes etmeyeceğim. Kendimi hasta ettim iyice 🤦🏻🥹

Namazda kılarken bu durumu nasıl aşabilirim lütfen yardım?
Cevapla