Küçükken üzüldüğünüzde ne yapardınız, şimdi üzüldüğünüzde ne yapıyorsunuz?

Arabanın içinde ağlamıştım o zamanlar 10 yaşında ya varım ya yokum, uyuya kalmışım kdkdkdkd sanırım bi 10 dakika falan yatmıştım. Ve hiçkimse benim nerde olduğumu merak etmemişti püğğğğ kdkfkfkf

Küçükken üzüldüğünüzde ne yapardınız, şimdi üzüldüğünüzde ne yapıyorsunuz?

#sesizlerinsesi

Küçükken üzüldüğünüzde ne yapardınız, şimdi üzüldüğünüzde ne yapıyorsunuz?
Cevapla