Neden bir erkek bir kıza böyle degişik davranır aramızda bir şey yok arkadaşız ama bir iyi bir kötü ve kıskanıyor?

üçümüz aynı iş yerinde calışıyoruz hepimiz iyiz ben ama birisinden hoşlanıyorum o fark ediyodu bunu ama olmadı araya cok saçma şeyler girdi falan karıştı her şey sonra bu 5 aylıgına gitti başka yere o sırada onun kankasıyla cok iyi dost olduk gercekten iyi dost olduk. 2 gün öncesine kadar fena degildi ertesi gün yine üçümüz oturuyoruz ben bişey diyorum o tersini diyo hep bana inat ve beni kızdırıp catlatmak istiyo. Konu eş secimiydi kendisi cok yemek yiyo dedim senin karın herşeyi 1 hafta öncesinden yapmalı yok dedi benim karımyemek yapamasın diyo halbuki oyle bişey istemiyo bende com hamaratlıyımdır böyle bana ters cevaplar verdi sustum. Bunlar iş cıkışı alışverişe gideceklerdi kankası banada gel dedi o ses etmedi bende hayır dedim baktım diğer molada dışarıdaydık bir kıza diyorki gel istersen ama bana o söylemedi. Bilerek yapıyo. Sonra Ben üşüdüm içeri girecektim kankası ceketini cıkartıp bana vericekti kabul etmedim sonra o güldü dediki millet yanlış anlar aman verme dalga gecti benimle bunu öncedende yapmıştı onun arkadaşı bende insanlar yanlış anlar demiştim ve almamıştım ceketi. Herneyse beni deli etti eninde sonunda anladı ama amaçı ne ben ona bişey yapmıyorum peşinden gitmiyorum artislik yapıp bana kötü olan o aramızda bişeyde yok ondan bekledigim birşeyde yok sadece normal olsun istiyorum bana karşı neden böyle

Neden bir erkek bir kıza böyle degişik davranır aramızda bir şey yok arkadaşız ama bir iyi bir kötü ve kıskanıyor?
Cevapla