
Sözünü ettiğim konu iş ortanında olabilir aile içinde akrabalar arkadaş ortamı spor olur duygusal olur, ya şu ortamdada yalnızlık hissediyorum yanımda biri olsaydı şu zaman daha keyifli olurdu ya da buda beni yoruyor dediğin bir durum var mı?

Sözünü ettiğim konu iş ortanında olabilir aile içinde akrabalar arkadaş ortamı spor olur duygusal olur, ya şu ortamdada yalnızlık hissediyorum yanımda biri olsaydı şu zaman daha keyifli olurdu ya da buda beni yoruyor dediğin bir durum var mı?
Eşey yalnızlığı.
Yoksa normal yalnızlık konusunda bir sorunum yok hatta seviyorum. Zaten yeterince insan etkisine maruz kaldığımdan yalnızlığa özlem bile duyabiliyorum 😀
Fakat, eşey yani eşlenmişlik yalnızlığı hep var. Kendimi bildim bileli vardı, o hiç geçmiyor. En ağırı da o çünkü en derindeki o.
Uyumsuz bir ilişkinin içinde bulunmaktansa yalnızlık iyidir. Her yaşanan kötü ilişki travma yaşatıyor. Modern insanlar çok kibirli, egolu, küçük dünyaları ben yarattım modunda bu yüzden uyum yakalamak zor yalnız şuna inanıyorum. İlk etapta burç uyumu olan biri olmalı ardından hayallerine sahip çıkıyor mu bunu gözlemlemeli..
Mesela hayatını çok zor süreçlerden sonra yoluna koymuşsundur, ilişkilerden yara almışsındır, işten eve gelip yatağına girdiğinde o sessizlik ve soğukluk hissi var ya, en ağırı odur işte. Bir gülüş, bir sıcaklık ararsın arkandan sarılsın istersin, elinden öpmek istersin ama yoktur kimse…
Cevap
23Cevap
Duygusal anlamında olan ki, artik anlaşılmak için çabalamak yok, daha az bas ağrısı, daha stres.. bu yönü çok çok iyi..
Aile ve arkadaş sosyal içinse yine aynı ya yalnızlık hep iyi geldi bana
hepsi ağır ama alıştım yalnızlığa
Yalnızlığın en ağır hali, kalabalıklar içinde bile kendini yalnız hissetmek olsa gerek. İnsanların etrafında olsan da, gerçek anlamda bağlantı kuramadığında, içsel bir boşluk hissi doğar. Bu tür yalnızlık, insanın ruhunu yorabilir çünkü dışarıdaki dünyayla içsel dünyası arasında bir uyumsuzluk yaratır. Asıl zorlayıcı olan, kimseyle paylaşamadığın duyguların olduğu o yalnızlık anlarıdır.
Anlaşılmadığımdaki veya daha da kötüsü yanlış anlaşıldığımdaki yalnızlık çok yorucu oluyor.
Uzun bir yolu gittikten sonra, yanlış yolda olduğunu farketmek gibi bir his.
Zorunlu bir yalnızlık mecburi olarak yalnızlasmak
Sahte insanlar arasnda artık kimseye tahammül edememek
Dünyadaki bütün insanlar bir araya gelse aradığını bulamamak
Yalnızlığın hiçbir halini sevmem. İnsan kalabalığı her ne kadar zaman zaman beni boğsa da, yanında biri olmadı mı olmuyor.
Mecburiyetten doğan yalnızlığın her hali ağırdır, ama seçilmiş bir yalnızlık ise iyisi de kötüsü de kişiye güzel gelir.
Her türlüsü ağırdı aslında. Fakat alıştık artık...
Alıştın mı cidden
10 küsur yıldır yalnız yaşıyorum. Alışmak zorunda kaldım diyelim 😅
Bu daha samimi 😀
😅🫢
Bir konuda yardıma çok ihtiyaç duyduğum ama kimsenin yanımda olmadığı yalnızlık
@Farukkk00 anlasilmadigimi düşündüğüm ve hiçbir zaman anlasilamayacagim bir konu
@Farukkk00 belki de ben anlatamiyorum
@Farukkk00 mutsuz eden bir mevzu ve geçmeyen
@Farukkk00 ne alışverişi
Hiç bir hali ağır gelmiyor seviyorum yalnız olmayı. Ama bir türlü de yalnız kalamıyorum.
En kötü yalnızlık, kalabalık içinde kendini yalnız hissetmektir...
-de hali. Bulunma hali. Yalnızlığın içinde bulunma hali…
Soruyu kaybettim sandım buldum ve yazıyorum yoruma.
Yanlızlığın şu hali beni çok üzüyor.
Bir sorun var ve o sorunu cözmeniz için bir kişiye anlatıyorsunuz. O kişi dayanamayıp bütün çevrenizdeki insanlara söylüyor bu durumu. siz hepsini siliyorsunuz. Yaşıyorlar bir yerde varlar ama sizin için yoklar. Ölümleri ve yaşamları sizin için bir şey ifade etmiyor. Halbuki çok farklı olabilirdi her şey. Bu yalnızlık çok zor
Sevdiğim insanların olmayışı benim için bir yalnızlık bu ağır gelmişti
Eve geliyorsun ve kimse yok. Bu her gün böyle düşün. İşte bu kötü oluyor
Kalabalıklar içinde sarmaş dolaş olan çiftleri görünce
Onun yakınımda olup ama birbirimize ulaşamadığımız yalnızlık 🥲
Evlilikteki yalnızlık, eşinin dengin olmadığını anlaman, mutlu olamaman ama huzurlu olman…
geceleri yalniz uyumak ama alistim
senin bilmediğin kişiyi sen hariç herkes tanıyıp o kişi hakkında şakalar yorumlar yapınca senin popo gibi kalman
Bazen için dolar anlatmak tartışmak istersin ama kimse yoktur bu çok ağır
Yanlızlığın en ağır gelen tarafı yanlız olmam o kadar kalabalığın içinde yalnız hissetmek..
Duygusal boşluk
Hiçbir hali ağır gelmez yalnız olmayı seviyorum.
Hep bir şeylerin yalnızlığını hissedeceğiz.
Yalnızlığın her hali ağır geliyor.
Beni yalnız bırakmıyorlar
Dışlanmak davet edilmemek
Yalnızlık gayet iyi ağır gelmiyor
Her hali iyi olmaz
Severim kafa dinlemeyi
Duygusal olarak yalnızlık hissediyorum
Çocukları sevdiğinde arkadaşlar
Hiçbir hali
Ne sen sor ne ben söylim qanqa
Issızlık
Hiçbir hali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?