Verdiği cevaplara bakmam. Ama bir insanla iki kelam sohbet ettiysem veya iletişim kurduysam genelde kendimce analizimi yaparım. Ve belki burada 800 bini geçtik sanırım insana yaptım. Hiç yanılmadım. Ama tabiki onlar sorunları dertleri olan insanlardı. Ama artık çabalamıyorum. İnsanın kurduğu kelime hatta kelimeyi kullandığı yer bile onu yansıtıyor.
Hayir yok analizden hoşlanmıyorum beni de kimse etmesin.. ruh halim değişken az önce çok derin görüşler yazarken bir başka soruya çok hoppala yazabilirim nsjsj sağım solum belli değil
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Çok hoppala cevaplara maruz kalıyoruz belki ondandır inci tanesi 😂