Siz bir şeyi nasihatle mi anlarsınız yoksa yaşayarak mı?

Bana kim yanlış yapıyorsun derse desin eğer canım istiyorsa durumun sonuna kadar gitmek gibi bir huyum var. Bu yüzden de hep yanılarak öğrendim. Zor evet ama en azından kafam da acaba gibi soru işaretleri kalmadı.

Siz bir şeyi nasihatle mi anlarsınız yoksa yaşayarak mı?
Cevapla