İnsanların özgüvenleri nasıl geliştirilebilir?

Evet arkadaşlar, çocukluğumdan beri çok utangaç bir insanım (hayatımı olumsuz etkileyecek şekilde), bu yüzden biriyle kendi başıma pek tanışamıyorum ya da başkasının sohbeti başlatmasını bekliyorum, işte böyle 1 saat beklemem bile mümkün. Yanımda bir arkadaşım olsa çekinmem ama sizce bu sorunu nasıl çözebilirim? Yani diğer insanlara baktığımda çok sosyal olduklarını ve özgüvenlerinin iyi olduğunu görüyorum. Bende aynisini yapmaya calistigimda ellime gozume bulastiriyorum.

Tavsiyeleriniz var mi?

İnsanların özgüvenleri nasıl geliştirilebilir?
Cevapla