Bence mutsuz olmak mutlu olmaktan daha zor? Sizler nasıl mutsuz olabiliyorsunuz anlamıyorum hiç?

Takmayın olm hiç bişeyi kafanıza. 👍 Dünyayı çok önemsemeyin. Dünyayı yazarken bile Dünya'yı diye ayırmayın olm yı tagını.

Değersizleştirin bu dünyayı yazarken bile küçük harfle başlayın yazmaya. Büyütmeyin gözünüzde 👍

Bence mutsuz olmak mutlu olmaktan daha zor? Sizler nasıl mutsuz olabiliyorsunuz anlamıyorum hiç?
Cevapla