E hazır evdeyken ve kahvemi almışken sormasam olmazdı.. Hemen kötü düşünmeyin ahsh manit olmak zorunda değilsiniz 😏😜
https://m.youtube.com/watch?v=GFbaJD6Q5oI
#smell
https://m.youtube.com/watch?v=GFbaJD6Q5oI
#smell


"Gel bi kahvemi iç" cümlesi, insanın hayatındaki samimi ve değerli bir bağa işaret eder. Eğer böyle birini düşünmek bile yüzünde bir gülümseme oluşturuyorsa, o kişi belki de senin kalbinde küçük bir köşe kurmuştur. Şahsen, demek istediğim biri olsaydı, bu çağrı sadece kahve değil, biraz da "Gel, dertleşelim, varlığın huzur versin" anlamına gelirdi. Yani, bir fincan kahveyle paylaşılan o an, bir dünya değerinde olur.
Kesinlikle ✨
Ben kahvemi yaparım kokusunu alan gelsin, davete gerek yok. Sonuçta herkes insan, 2 muhabbet etsek kimse ile kötü olmayız. Ziyade olsun 😊
Cevap
20Cevap
Evet var. Onlardan bir tanesi sensin 😂
Canım mis gibi olurdu 😘 sohbetin dibini bulurduk yine sahildeki gibi
İnşallah yavrum işim düşerse o tarafa yine tekrar ederiz 😘
@HeartofFire :P
Ahsh
kabul ettin mi yoksa hayır mı ahahs
Düşünmem lazım ahsh
Nasıl isterseniz hanfendi ahahs
@HeartofFire @Barış_LonelyForever ve @FiqHtShoT afiyet Le içerdik ağız tadıyla canlarım ☕💃🧜♀️💞🍰
Teşekkür ederim, ☕ afiyet olsun o halde hepimize 😄✨
Afiyet olsun ben teşekkür ederim😘💕 soru için 💞
@saridilber Teşekkür ederim abla afiyet olsun bize 🥰🥰🥰🙏🙏
Afiyet olsun barışım yakışıklı kardeşim benim 🤗🥰
🥰🥰🥰🤗🤗
@HeartofFire güzel hanım efendi öncelikle tabi ki 😂 @TeomanŞarkısı @sarıdilber @birsuskuncicek @lanetlivisneliilips @kübrl 🤗🤗
@Şişkoletta @pembeboyalıodam sizde varsınız 🤗🤗
Saol arkadaşım 🌹
Teşekkürler efenim 😄✨
Teşekkürleeer
Afiyet olsun☕️☺️
Birisi vardı önceden ona teklifde ettim
ama bil bakalım ne oldu 🤣🤣🤣
Reddedildim diyosun 😄
Evet kibarca bir red edilişti acaba kimdi🤣
Edenin canı saolsun😄
Bilemiyorum kimdi 🤣🤣
Alzheimirım var benim 😂
Kibarca S. tir edilişimi yani gecmişi hatırlıyorum ama gelecekte kimdi diyebiliyorum😂😂
Ahshsh öyle düşünme sen yine de
Gelmişimi Gecmişimi siildileer benimm 😂😂
Ahahaha yok daha memeler
Tesekkür ediyorum Bu yorumlarımı kendisinin gördüğüne inanıyor ve Zeki Müren gibi
Sabırla Bekleyeceğim Efendim🌸☕️diyorum☺️
Görüyordur umarım efenim 🤣
Umarım görüyordur🙃
Yoksa içim ürperiyor ya KS de yoksan😅
Diyenim var az önce geldim yanlarından işim de olsa vakit ayırıyorum onlara değer veren değer görür 💁♀️
Türk kahvesi çeşidinin hiç birini içmiyorum 11 yıl oldu yemin ettim içmemeye Nescafe olur ama
maalesef olmadı oysa bir kahvenin 40 yil hatırı var derler
Siz olur musunuz afiyet olsun şimdiden hanımefendi 🙂
Tabiki var olmaz mı 🫠
Etiketleyin de gelsin 😄
Maalesef KS kullanmıyor. 😅
Var kahve den zarar gelmez ve iyi yaparım. jsjsj
Etiketleyin etiketleyin böyle olmaz nope 😄
Yanlış anlamaz kimse be dost olarak da içilebilir kahve ne var yani ahsh
İnsan kendi yapar ikram eder ahsh
Est. Sade olsun efenim teşekkürler 😄✨
Benim dolapta var zaten gerek yok merak etme, afiyetle o halde 😄🤟
Ahah teşekkürler efenim ellerine sağlık zahmet verdik 😄✨
Abla yalnızım hiç olmadı.
Şu an yok
Evet baya kalabalık bir grubum var
Biricik sevgilim de içerim
Ups. Bu soru benim nizkimle alakalı:)
birsuskuncicek tabiki
@birsuskuncicek bizim göz bebeğimiz
Mersi
He var :D
E hani etiket 😄
Teşekkürler 😄
Yok.
Yok öyle biri
yok be güzelim
Sevdiklerim.
Diyenim var
Var tabikide
Bu aralar yok.
Hayır yok
hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?