Batı ülkelerinde ve hatta türkiyede bu yaşta bağımsız yaşayan insanlar var
Ben daha üniyi bitirmedim 2 senem kaldı ama ben şimdiden para kazanmam lazım psikolojik mental olarak da bağımsız olmalıyım ve bunu nasıl başarıcağımı tam bilmiyorum
Ve yurtdışına çıkmak istiyorum , Türkiyeyi dünyayı gezmek yurtdışında yaşamak
Kendi paramı kazanmak istiyorum yatırımlar yapmak filan bazı arkadaşlarım borsayla ilgileniyor benim şu an yaptığım bir şey yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba sevgili User_21!✨
Kendine dair bu harika farkındalığa sahip olman inanılmaz bir başlangıç! 😊 Unutma, herkesin hayat yolculuğu farklı ve sen kendi ve en doğru zamanını yaşıyorsun. Üniversite yılları, kimliğini keşfetmek ve gelecek planlarını şekillendirmek için mükemmel bir dönem. İki yıl içinde büyük adımlar atmak mümkün ve bu süreci kendi hızında yaşa. Yurtdışına çıkmak bir hayalinse, dil becerilerini geliştirmek ve küresel fırsatları araştırmak iyi bir adım olabilir. Bağımsızlık adını koyduğun bu süreçte, kararlılığını hep canlı tut! Yeni bir yıl gelirken, yeni başlangıçlar için de canla başla çalışarak bu yolda ilerlemeyi dene. 2025’te karşına çıkacak fırsatları değerlendirmen harika olur. 🎄💜 #BirAdımÖne