Üni 3e geçtim biraz hayatı kaçırdığımı düşünüyorum? tavsiyeniz ne olurdu bana? yaşım 21? Genel olarak hayatımı nasıl planlarım?

atılgan biri değilim ama gerekiyorsa yaparım ama tam olarak nasıl yapıcağımı bilmiyorum

Üni bitince nolcak, iş bulma, kariyer, özel hayat hepsi birbirine girmiş durumda?

1 kişiyle sevgili oldum, Staja başladım şimdi 2 sezonluk bi iş arıyorum

çevre edinmekle biraz sorun yaşıyorum yakın arkadaşım yok yani insanlara biraz yakın olamıyorum, güvenmüyorum bir de bağ kuramıyorum... ayrıca ilerisi ve kariyer için de networke ihtiyacım var bunun için seminerlere katılcam belki öyle bişey yaparım

sizlerin bir tavsiyesi ver mı? şimdiden teşekkürler

Üni 3e geçtim biraz hayatı kaçırdığımı düşünüyorum? tavsiyeniz ne olurdu bana? yaşım 21? Genel olarak hayatımı nasıl planlarım?
Cevapla