Birini delirtene kadar uğraşıp sonra sen busun işte, delisin veya sen delirmişsin demek nasıl bir karakter yoksunluğu?

İnsanın aklıyla, ruhuyla, psikolojisiyle oynayıp sonra o kişiye manipülasyon yapmak, sen buymuşsun işte diyerek bi kat daha üzmek, yıpratmak, delirtmek nasıl bir insanlık? Hiç bu duruma maruz kaldınız mı?

Birini delirtene kadar uğraşıp sonra sen busun işte, delisin veya sen delirmişsin demek nasıl bir karakter yoksunluğu?

Narsist insan özelliklerinden o da. 🤬

Güncellemeler
1 yıl
Soru süperdir 💋
Birini delirtene kadar uğraşıp sonra sen busun işte, delisin veya sen delirmişsin demek nasıl bir karakter yoksunluğu?
Cevapla