Super soruuuuu 💫💣
...
..
.. ..
Yok yok. tamam saka...🤣😅
Heyecan yok , sakin 🤪

Yanlış zamanda yanlış yerde olmadım ama doğru zamanda doğru yerde olamadığım çok oldu, hâlâ da oluyor maalesef. Bana benden birkaç tane lâzim. Klonlanmam gerekiyor 🤣
Ama soruyu baska taraflara cekiyorsunuz efemm, oluo mu hiC? Yakisio mu sizlere? 😏😏
Ay hepinizin cenesine birden nasi yetisim bn 🥴😵💫😵💫🤦🏻♀️
Nayirrr birakamaaam. Seni de cekip kurtaricam bu hayattan🥺
E o zmn ben gidimm bari, cok israr ettin
Sen kalip. ikimizin yerine de yem ol burada 🤭🤭
...
Merak etme ben arkandan seni hep ii anicam 😇😇
Bak gene baska yerlere cektin karistirdin ortaligi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bende de bi dunya kolye var, ne bilim ben kalp miymis okyanus. muymus 😏 ne gorduysem aldim iste işportadan ucuza 😂😇😂🤣
Way kalles 🤨
Kuzenimle kalıyorum iki arkadaşı bizde kalmış haberim yoktu kuzenim sabah erken çıktığını bildiğim için rahat rahat duşa diye gittim arkadaşı WC deymiş 😱🤣
Ooowwww 🫣🫣
Fena
Herzaman çok yanlış zamanlarda çok yanlış yerlerde oldum ama bu başkalarına göre yanlıştı bana göre hepsi doğru 😊✌️
Bizde yanlis olmaz dimi 😎😎
...
Olduysa da yanlislikla olmustur 😬
Benden olur arkadaş uzak durun benden 🤪🤣
Tanimiom ki bn zaten seni, sen de kimsin 😏
Günaydın hanımefendi musmutlu günler diliyorum sana 🌸
Yaaa israr etme, tanismicam iste kardesimmm 😅🤣
Teşekkür ediyorum matmazel 🫡
Rica ederim efemm😊
Yanlış zamanda yanlış yerde olsaydık doğmamış olurduk
😉👏👏
Rica ederim.😊😊
Cevap
32Cevap
evet oldum maalesef.. görsel komikmiş :)
bazı zamanlar evet..
oldum..
görsele ufak bir gülümsedim :)
Gulumsedigine gore tekrar olasin gelmis gibi 😅
yorum yok:)
Olmaz mi. Kac defa yanlis zaman yanlis yerde oldum.. Boyle boyle dogru yer dogru zamani ogrendik:))
Waayy, yanlis yapa. yapa dogru yolu bulduk sonunda diosun 😅
Hepimiz oyle degilmiyiz :)).. Cabuk ogreniyorum .. Sansliyim :))
Ne cabugu yaw. Kac tane yanlis yapmisin ben bile sayamadim.😅😅🤪
Jqhjqj yok ya cok degil 8-10 bilemedin 20 :)))
Bilemedin 40-50
Olsa olsa en fazla 100😅😅🤣
Dahq zamaniz var.. Hata yapacak.. Bakalim sayi ne olacak :)))
Ya yaaa dabi cok var 😏
Kandir sen kendini haci 🤣😅😝
Valla sizi bilmem benim baya zamanim var.. En azindqn hala yapmadigim hatalari yapmak icin :))
Ben de hata yapa yapa. dogruyu buldun sanmistim
Bu'dugum dogrular her zaman dogru olmayabiliyor.. Bu hayatin kurali bu sanirim.. :))
Haklisin dogru 👍👍
..
Ama bu da dogru olmayabilir bak 🤪
Hahhhah evet olmayabilir.. Su an dogru olan yarin en buyuk yanlisimizda olabilir..
Ne demisler..
"" Ah şahrud
Her yerimiz nasıl da şaşırıp kalmaya istekli!"". :))
Sasirip kalmaya istekli olmak icin merakli olmak gerekir
Ama cok merak da basa bela
..
Var bu iste bi tezatlik 🤔
Yok hep doğru zamanda doğru yerlerle oldum neden çünkü ben doğru olmasa bile kabul etmem 😄
Hersey tozpembe diosun 😅
bikac yerde bulundum allah kimseyi oraya düsürmesin 🤫
🤔🤔
tefecide tahsilat yapiolardi 🤫🤫🤫
Wuhuu durum ciddi 🙄
"anandan emdigin sütü burnundan getiririm" dediler ve yaptilar yani
Oovvv 🫣🫣 gecmis olsun
sadece misafir durumdaydim cok tatli sohbetleri vardi iyi ağırladılar
Hahaha ne cici 😬😬🥴
🤗🤗🤗
Sitedekilerin ortak özelliklerinden birisi de yanlış zamanda yanlış yerde olmak olsa gerek😃
Onlarda artik aliskanlik. yaratmis bu durum bence 🙃🤣
Ne gibi dişardami evdemi misafirlikte mi askeriyede mi macda mi nerde yani
En ilginci mesela
Hiç doğru zamanda doğru yerde olmadım ki 🤣
Hahaha 😆😅🙃
Foto harika:D:D
🙃🙃
Resimde ressam ne anlatmak istemiş 😄
Yilanlarin dansini resmetmis 😅
Sen nasıl 45 yaşındasın yaa?
Iste biyleee 😬😬
Benden genç gösteriyorsun maşallah nazım değmesin
Tesekkur ederimmm😊🥰
hayatim yanlis yerler
O derece mi 😳😳😲
Hayat konusunda öyle olduğumu düşünüyorum
Keske fragmani goreydik dimj 😝
Hepimiz hep biseylerin ya da birilerinin gunahlarini cekmio muyuz zaten. Bak mesela bsstakiler hata yapio, faturasi halka kesilio
Baştakilerin insanların gözüne soka soka hata yapmalarının sebebi 20 küsür yıldan fazladır bu halk seçmesi yüzünden. Celal Şengör ün dediği gibi bu insanların aptallıkları bizim hayatımızı olumsuz etkiliyor. Halk sıkıntılı ne yazık ki o kadar ders alınması gerekilenden de ders alamıyorlar niye çünkü cahiller. Bu hikayede yine yanan bizim gibiler oluyor. 🤷🤷
Iste birilerinin hatalarinin sonuclarini herkes cekio maalesef
Oldu oldu olmadım dersem yalan olur.
Bana yalan söyle 😬😬😝
Hiç olurmuyum efem yanlis zaman kim yanlış yer kim hele ben hele ben asla kattiyen
Hahaha bak simdi daha tatli geldi 😝🥰
Evet bi kaç kez oldum maalesef…
Nerde mesela 🙃
Heheee piki🤫🤫
Evet hata yapmışımdır illa
Illa🤣
Evet bundan 17 yıl öncede olmak isterdim 🥺
Hayallerden degil,. gerceklerden bahsediozz 😬
😭 Füze atsaydın öyle ölmüyorum
Yaw duzgun cvp ver iste sen de 🙃
Yanlış zamanda yanlış yerde bi 10 yaşındayken pederle annemi basmışlığım var xjsbhs başka hatırlamıyorum şu an
tamam yeterli, cekilebilirsin 🤪
Yanlış yere girdiğim oldu 😂
Mesela nereye 😅
Kapı arası 😂
Aman cok. aciklayici oldu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ser verip. sır verme e mi
Imm en sevdiğimm
Gıcıhhĥ 🤪
olduk bi yerlerde iyi kötü
Ne sen sor ne de ben söyleyim 🫠
Sonu çok can yakıyor dikkatli olmak lazım
🤔🤔🤔
Ablanın yas 45 45e kadar cok is almıs
Soru benden bagimsiz cicim 😝
Hemen senaryo yazmaya hazirsiniz yaw 😂😅
olmus olabiliirim
Mesela?
söle deyim bi kankam kız arkadasını cagırmıstı bende orada bulunmustum adam odaya gecip kızla birlikte oldu bende canım canım oturdum rahatsız oldum dısarı cıktım böyle bi seyde olmak istemedim var bi kac tane daha
Oldum hem de çok
Mesela
Mesela bugün toplantı yüzünden ders ertelenmiş yanlış sınıfa girdim 2 kez
😁😁
Bazen evet 🤣
Bazi bazi diosun 🙃
Aman anlatma sakin 😔😪
Yaşandı
Nerde nasil?
Verin ilgiyi ablama
Hani. hani nerde ama ilgim 🤩
Kötü dert ya. Ne diyelim Zeus yardımcın olsun
Zeustan bana ney yaw. Cok da tin 😎🤪
Olmadım abla
Neyse buyunce olursun 😇
Yok ben akıllı uslu biriyim☺️
Aferin sana 😇😇😇😊
Ben olmadım da olanlar oldu :)
Bu duruma pek düşmem ya
Ooo çok kez Yanlış otobüse binmek :)
neyse bi b. ka yaramamaktan iyidir
Herkesin olmuştur illaki :D
Her insanın olmuştur elbet.
evet çok
Hı hı
Olmuştur
Evet oldum maalesef
😃 hayır
Yok olmadım
Evet oldum 🤦
Nerde?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?