Kendimi sürekli değersiz ve ezik hissediyorum duzelemez miyim?

Belki düşünce olarak öyle belki karakter belkide yaşantımdan dolayı bilmiyorum görüntü olarak güzel biriyim ama içten değersiz hissediyorum sessiz biriyim belkide bu sıkmaya başladı artık

Kendimi sürekli değersiz ve ezik hissediyorum duzelemez miyim?
Cevapla