Nekadar uzaktan soğukkanlı dursanda aslında aşk adamisin. Daha önce yaşamamış olman senin duygusallığa uzak olduğunu göstermiyor. Hislerini çok belli eden birisi değilsin içinde yaşıyorsun. Çabuk çevre kurabilen birisi değilsin bu bazen sana arti özellik getiriyor. Yüzeysel bir insansın.
Aslında duygusal bir yapın var. Temizliğe önem veren de bir adamsın sıkıntılı anlarında kafa dinlemeyi ve uyumayı tercih ediyorsun birini zor sever kolay silersin. Çabuk unutursun. Hayatı akışına göre yaşamayı seviyorsun. Anlık
Hocam siz yapmacikliga katiyyen gelebilen birisi değilsiniz. Bir insan neyse o olduğunu size en başta belli edecek gri insan sevmiyorsunuz. Gayet yeniliklere açık ayak uyduran birisiniz. Çocukla çocuk gençle genç yasliyla yaşlı olan birisisiniz. İnsanlar size ayak uydurmakta hiç zorlanmıyor. Birini silince tamamen siliyorsunuz.
Olgun karakterin var ama şeytan tüyünde var seninle konuşunca birileri bence sana çabuk baglaniyor bağlayan yapın var. İnsanlar seninle konuşmaktan keyif alıyor. Gizemli bir havan var. Çok kafaya takarsın çok da naifsin. Ama bir şeyi silersen tamamen onun asla ismini ağzına bile almazsın veya hayatında tutamazsın çünkü sabirlisin
Sakinliği seviyorsun sen. Huzuru seviyorsun şu sıralar ihtiyacin olan şey huzur bence. Ara ara nekadar ofkelensen de kaçıp kendini dinleyince bir tık toparlaniyorsun. Hayalini kurduğun şeyler var birde pismanliklarin
Hayatın çok karışık yani böyle düğümlü gibi birini cozdukce diğer düğüm devreye giriyor yokuşu bir furlu tirmananiyorsun ama mücadele var. Bu ara kendini bazı şeylerde yetersiz ve hassas hissediyorsun fazla yuzlesmeler var. Ama geçecek. Bu arada hem mantık hem duygu adamisin. 🙏
Çok aşk adamisin tutkulu bir adamsinda. Ve çok seffafsin neysen osun. Kimsede takılı kalmiyorsun. Seni kabul eden böyle etsin mantığı. Güvensizlik çok fazla aşırı var. Kimseye güvenmiyorsun bu arada
Yapman gereken neyse senin için doğru odur. Güvensizlik sorunun çok var oyuzden hiç kalbini yorup kimseye inanmaaya calismiyorsun. Kimseyide takmiyorsun anlık kendin nasıl istiyorsan öyle yasiyorsun
Siz beyninizin mantık olan kısmını çok iyi kullanan birisisiniz. Sizin için karakter ve davranış çok önemli. Secici olmanız biraz negatif özellik olsada işinize yarıyor. Görsel odakdan ziyade bir kişinin sizi etkilemesi için herkesten farklı veya dikkatinizi çeken bir özelliğinin maneviyat konusunda kişilik konusunda olması gerekir.
Sen eskiyi çok ozlemissin. Eskiye olan bir özlemin var gibi hissediyorum. Hiçbir şey önceden olduğu fibi değil. Artık çok salmissin kendini önceden kafaya taktiğin hicbirseyi şu an umursamiyorsun ve gelişi güzel yaşıyorsun çoğu şeyi kafana göre. Senin dogrun neyse o senin için doğrudur. Değişmez.
Zamanında tramvalarin olmuş çok fazla. O tramvalar önüne çok çıkmış yaşın ilerledikce ama hayallerinin bir kısmına enazindan ulasmissin duygusal tatmin konisunda sorun yaşıyorsun. Duygusal yaşadığın veya yasayamadigin şeyler kafanı kurcalıyor. Bu sıra dönüm noktan olabilir
Kendine çok değer veren bir okadarda fedakar bir kızsın ama şu güzel ki karsindaki için kendinden ödün vermiyorsun bugüne gelene kadar çok caba sarfetmissin. Bugünden sonra da aradığın şey daha rahat yaşam surebilmek. Duygusal bir kızsın. Süslü bir kizsinda. Kafanda kurduğun bazı şeyler oluyor bunları halledersen bence her şey yoluna girecek ara ara geçmişle yuzlesiyorsun çünkü
Her ortama ayak uyduran bir prensessin ❤️🥰 Dik duruslusun da haksızlığa hiç gelemezsin. Bakışlardan etkilenir bir insanı bakislarinla kendine çekersin. Hissetmek istersin çaba istersin. Görmeyince bir tık geride beklersin. Aslında sevgi insanisin ama mantık ağır basıyor. Kimseye de güvenin kalmamış baya da kazık yemişsin
Aslında sende aşk adamisin. Yani sadık güvenilir şeffaf. Sadece çok sakin ve sesiszsin yani çok adım atmayı seven herkesle olmak isteyen biri değilsin bu yüzden belkide karşı taraf adım atamiyordur sana karşı. Ama güven veren yapın var. Bire az ve özsun herşeyin çoğu fazlası sana göre sıkıcı
Çok düşüncelisin. Geçmişi çok ozluyorsun ve onun üzerine de çok fazla düşünüyorsun nekadar bunu disarua belli etmese de. Güçlü bir yapın var. Çok insanlara derdini anlatan birisi değilsin içinde fazla yaşıyorsun biraz dikkat
Bence sen çok tatlısın ahahahaha bunu söyleyeyim de Kendi keyfine düşkün bir kızsın bir kere. Sevdiklerinle aranda inanilmaz güçlü bağ var ve onları kirmaktan korkuyorsun Ama çok cesaretlisin minnoş. Hiçbir şey seni korkutmuyor geri adım attirmiyor. Birisinin senin için uğraşması senin için en önemli detay senin için çaba sarfesen birisi artı ama etmeyen biri gözünde direk düşüyor. Samimisin. Sadece insanlar sana soğuk gözüyle bakıyor bu da insanlara asla tam anlamıyla güvenmedigin için
Kafasina buyruk birisi lafı bence senin için söylenmiştir özgürlüğüne inanılmaz duskunsun. En ufak sıkıya gelemiyorsun. Karar alırken kendini hazır hissettiğinde kararlar alıyorsun. Genl itibariyle sakinlik seven bir yapın var. Tek vakit geçirmeyi çok seviyosun
Birini silince tamamen siliyorsun. Yani sogursan o iş bitti. Pek herkesi takan birisi de değilsin sen nasıl istersen öyle yaşıyorsun. Aşk konusunda da karşındaki sana yanlış yaparsa eğer tekrar birine guvenmen çok zor olur. Dönüm noktan olmuş da duzelmissin sanki birşeyler seni kendine getirmiş
Anlaşılmaya ihtiyaç duyuyorsun. Bazen bu yüzden çok boguluyorsun. Aslında kötü amaç taşıyan kalbinde kötülük ola birisi değilsin ama sadece birilerinin seni anlayıp anladım demesini istiyorsun olmak istediğin hayatta değilsin. Hayalini kurduğun çok şey var
Duygusal birisin iliskilerinde tutku ve aşk seviyorsun birşeyleri düşünür kafaya takarsın. Nekadar uzaktan öyle gorunmesende. Dış gorunuse de önem veren bir yapın var
Kendinden çok odun vermişsin. Vermeye de devam ediyorsun fedakarsin. Artık bazı şeyleri cozmussun gibi uzak kalıyorsun kisilerden canını yakanlardan. Secicisin. Önceden degilmissin ama. İnatçılik da var. Kafaya koyduğunu alan bir tipsin. Birde şeytan tüyü var sende genelde konuştuğunu kendine çeken yapın var
Aslında özünde doğruyu bilen birisin senin için ne yanlış ne doğru ama ara ara düşüşlerin oluyor. Sorgulama dönemindesin. Yüzleşme dönemindesin. Yuzlestigini zannettiklerini koltuğun altına supuruyorsun. Tekrar yüzeye çıkınca sana negatif enerji veriyor onları üzerinden atarsan hep pozitif bir hayatin olacak. Duruşun da çok güzel
Genelde sessiz sakinsin ama sinirlendiğinde kimse taniyamiyor seni. Bazen ufak tefeek yalanlar söylesen de kimsenin canını yakacak hayatını değiştirecek yalanlar olmuyor mecbur kaldığında söylüyorsun. Normalde dürüst bir insansın. Haksızlığa gelemeyen birisisin. Bulmak istediğin birisi var onu bekliyorsun
Çok duyhusal ve naif bir kadınsın bence. Çabuk bağlanır zorda silersin. Birisine bağlandığında sadakat duygun okadar yüksek ki ondan başka kimseyi hicbirseyi düşünmüyorsun. Ama zamanında yaşadığın zorliklar seni çok güçlü kılmış yani tek başına ayakta durmuş ve durmaya devam ediyor musun gibi hayatında sahip olduğun tek bir varlık var onun için ömrünü veririsin gibi
Teşekkür ederim yazdıkların için kısmen doğru duygusal naif ve sadakat konusunda çok sever bağlanır ama çabuk vaz geçerim olucakti bunları yazdığın içinde teşekkür ederim 💕😊
Nickinden belli ağır başlı oturaklisin. Ama sana keyif vermeyen şeyler var. Sorgulama dönemindesin. Senin için en önemli şey insanın şerefi. Haysiyeti. Dürüstlüğe çok önem veriyorsun. Biraz negatifsin ama
Biraz ofle sorunun var buda geçmişte yani küçüklükten yaşadığın tramvalar sebebiyle bazen anlasilmadigini düşünebiliyorsunnbu noktada da devreye sorgulama giriyor. şu an ne yapacağını ne yapmak istediğini düşündüğün asamadasin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
olur edebilirsiniz
Nekadar uzaktan soğukkanlı dursanda aslında aşk adamisin. Daha önce yaşamamış olman senin duygusallığa uzak olduğunu göstermiyor. Hislerini çok belli eden birisi değilsin içinde yaşıyorsun. Çabuk çevre kurabilen birisi değilsin bu bazen sana arti özellik getiriyor. Yüzeysel bir insansın.
Teşekkür ederim hepsi doğru :)
😂😂
Aslında duygusal bir yapın var. Temizliğe önem veren de bir adamsın sıkıntılı anlarında kafa dinlemeyi ve uyumayı tercih ediyorsun birini zor sever kolay silersin. Çabuk unutursun. Hayatı akışına göre yaşamayı seviyorsun. Anlık
Müneccim geldi hanimmm misali he
Hocam siz yapmacikliga katiyyen gelebilen birisi değilsiniz. Bir insan neyse o olduğunu size en başta belli edecek gri insan sevmiyorsunuz. Gayet yeniliklere açık ayak uyduran birisiniz. Çocukla çocuk gençle genç yasliyla yaşlı olan birisisiniz. İnsanlar size ayak uydurmakta hiç zorlanmıyor. Birini silince tamamen siliyorsunuz.
Ben zor insanım. bazi konularda ayak uydurma konusu olunca.
Hadi bakalim 🙂
Olgun karakterin var ama şeytan tüyünde var seninle konuşunca birileri bence sana çabuk baglaniyor bağlayan yapın var. İnsanlar seninle konuşmaktan keyif alıyor. Gizemli bir havan var. Çok kafaya takarsın çok da naifsin. Ama bir şeyi silersen tamamen onun asla ismini ağzına bile almazsın veya hayatında tutamazsın çünkü sabirlisin
Cok teşekkür ederim 💐😊
Et de içimiz açılsın 😀
Sakinliği seviyorsun sen. Huzuru seviyorsun şu sıralar ihtiyacin olan şey huzur bence. Ara ara nekadar ofkelensen de kaçıp kendini dinleyince bir tık toparlaniyorsun. Hayalini kurduğun şeyler var birde pismanliklarin
Waaw. Hepsi doğru. Bir şey sorabilir miyim mesela neye göre yorum yaptın kalbimi okuyacak halin yom herhalde. 😀?
Hislerimmmm 😬🎉
Başka anlatabilir misin🙂
Edin bakalım ne diyeceksiniz :)
Hayatın çok karışık yani böyle düğümlü gibi birini cozdukce diğer düğüm devreye giriyor yokuşu bir furlu tirmananiyorsun ama mücadele var. Bu ara kendini bazı şeylerde yetersiz ve hassas hissediyorsun fazla yuzlesmeler var. Ama geçecek. Bu arada hem mantık hem duygu adamisin. 🙏
Teşekkürler ederim 🙂🙏
Buyur et bakalım...
Çok aşk adamisin tutkulu bir adamsinda. Ve çok seffafsin neysen osun. Kimsede takılı kalmiyorsun. Seni kabul eden böyle etsin mantığı. Güvensizlik çok fazla aşırı var. Kimseye güvenmiyorsun bu arada
Hepsi nokta atışı.. Tebrik ederim, gözlem mi yoksa his mi?
His
Çok hisli gördüm seni maşallah, burcun nedir?
İkizler 😂😂
İkizlerde genel olarak böyle bir hisli olma hali mevcut zaten sjsj 😅😂
Ciddimisin 😂
Evet, öyle yani. Kendinden biliyor olman lazım sjsj 😅
Haydi bakalım
Yapman gereken neyse senin için doğru odur. Güvensizlik sorunun çok var oyuzden hiç kalbini yorup kimseye inanmaaya calismiyorsun. Kimseyide takmiyorsun anlık kendin nasıl istiyorsan öyle yasiyorsun
Evet doğru 10 puan
Bilirsen benden de ödül :)
Siz beyninizin mantık olan kısmını çok iyi kullanan birisisiniz. Sizin için karakter ve davranış çok önemli. Secici olmanız biraz negatif özellik olsada işinize yarıyor. Görsel odakdan ziyade bir kişinin sizi etkilemesi için herkesten farklı veya dikkatinizi çeken bir özelliğinin maneviyat konusunda kişilik konusunda olması gerekir.
Buyur et bakalım
Sen eskiyi çok ozlemissin. Eskiye olan bir özlemin var gibi hissediyorum. Hiçbir şey önceden olduğu fibi değil. Artık çok salmissin kendini önceden kafaya taktiğin hicbirseyi şu an umursamiyorsun ve gelişi güzel yaşıyorsun çoğu şeyi kafana göre. Senin dogrun neyse o senin için doğrudur. Değişmez.
salla bakalım :D
Merak ettim yorumların nedir
Uyuduysan yarın edersin tahmin
Edeceğini tahmin ediyorum
Zamanında tramvalarin olmuş çok fazla. O tramvalar önüne çok çıkmış yaşın ilerledikce ama hayallerinin bir kısmına enazindan ulasmissin duygusal tatmin konisunda sorun yaşıyorsun. Duygusal yaşadığın veya yasayamadigin şeyler kafanı kurcalıyor. Bu sıra dönüm noktan olabilir
Özelden yazabilir miyim
Sebep
Bir sıkıntım var bununla ilgili bşyler sormak için.
Doğru mu? Bildiklerim
Nasıl bildiğini biliyorum.
Özelden sormamın sana bir şey kaybettirmeyeceğini de bilmen lazım
Tahmin et bakayım
Kendine çok değer veren bir okadarda fedakar bir kızsın ama şu güzel ki karsindaki için kendinden ödün vermiyorsun bugüne gelene kadar çok caba sarfetmissin. Bugünden sonra da aradığın şey daha rahat yaşam surebilmek. Duygusal bir kızsın. Süslü bir kizsinda. Kafanda kurduğun bazı şeyler oluyor bunları halledersen bence her şey yoluna girecek ara ara geçmişle yuzlesiyorsun çünkü
Ellerine sağlık 🌸
Kalsın
Ay lutfeeene yapayım noluuur 🙄🙄🙄🙄🙄
Tutturamazsın yorma kendini 😀
Senin melekler bana gelemez
Sence ben 🤡
Her ortama ayak uyduran bir prensessin ❤️🥰
Dik duruslusun da haksızlığa hiç gelemezsin. Bakışlardan etkilenir bir insanı bakislarinla kendine çekersin. Hissetmek istersin çaba istersin. Görmeyince bir tık geride beklersin. Aslında sevgi insanisin ama mantık ağır basıyor. Kimseye de güvenin kalmamış baya da kazık yemişsin
Woww aynı ben teşekkürler 🌺🌺
Et bakalım
Aslında sende aşk adamisin. Yani sadık güvenilir şeffaf. Sadece çok sakin ve sesiszsin yani çok adım atmayı seven herkesle olmak isteyen biri değilsin bu yüzden belkide karşı taraf adım atamiyordur sana karşı. Ama güven veren yapın var. Bire az ve özsun herşeyin çoğu fazlası sana göre sıkıcı
Tüylerim ürperdi
😈
Kimsin sen 🤷
Görelim dümenden tahminleri 😂
Çok düşüncelisin. Geçmişi çok ozluyorsun ve onun üzerine de çok fazla düşünüyorsun nekadar bunu disarua belli etmese de. Güçlü bir yapın var. Çok insanlara derdini anlatan birisi değilsin içinde fazla yaşıyorsun biraz dikkat
Tebriklerr
Olur
Bence sen çok tatlısın ahahahaha bunu söyleyeyim de
Kendi keyfine düşkün bir kızsın bir kere. Sevdiklerinle aranda inanilmaz güçlü bağ var ve onları kirmaktan korkuyorsun
Ama çok cesaretlisin minnoş. Hiçbir şey seni korkutmuyor geri adım attirmiyor. Birisinin senin için uğraşması senin için en önemli detay senin için çaba sarfesen birisi artı ama etmeyen biri gözünde direk düşüyor. Samimisin. Sadece insanlar sana soğuk gözüyle bakıyor bu da insanlara asla tam anlamıyla güvenmedigin için
Ayyy ayy ben seni yerim yaaa ahahhs sevindim ayol böyle düşüneceğini düşünmezdim 😂🤣, çok teşekkürler gülüm sende öylesin benim için. İyi akşamlarr 🍁
Hahaha bildim dimiiiiiiiii bende sevindimmm sanada iyi akşamlar ❤️❤️❤️❤️❤️
Sonuna kadar haklısın bi an nasıl bu kadar gözlemlemişler diye şoke oldum ahahhs😂🥹❤️❤️
🤪bu bana Özel ama kimse yapamaz dkdkdk ❤️🥰😘
Buyrunuz
Kafasina buyruk birisi lafı bence senin için söylenmiştir özgürlüğüne inanılmaz duskunsun. En ufak sıkıya gelemiyorsun. Karar alırken kendini hazır hissettiğinde kararlar alıyorsun. Genl itibariyle sakinlik seven bir yapın var. Tek vakit geçirmeyi çok seviyosun
ben bu kadar güzel özetleyemezdim 👌🏻👌🏻eline sağlık
Et hadi
Birini silince tamamen siliyorsun. Yani sogursan o iş bitti. Pek herkesi takan birisi de değilsin sen nasıl istersen öyle yaşıyorsun. Aşk konusunda da karşındaki sana yanlış yaparsa eğer tekrar birine guvenmen çok zor olur. Dönüm noktan olmuş da duzelmissin sanki birşeyler seni kendine getirmiş
Atmana rağmen tuturmuşsun helal olsun diyorum
Atmadım ki dmdkd
Kız yoksa fal mi baktın xhhxjzh
😈😈
Et bakalım
Gün içerisinde fazla efor harcıyorsun. Sana iyi gelen tek şey uyku ve kendini dinlemek.
Büyücü bu kadın dikkat etsin herkeşler 😂😂😂😁😁
Dikkat edin bana 😈
Hiç güvende değilim korktum
Kork
Et bakalim
Anlaşılmaya ihtiyaç duyuyorsun. Bazen bu yüzden çok boguluyorsun. Aslında kötü amaç taşıyan kalbinde kötülük ola birisi değilsin ama sadece birilerinin seni anlayıp anladım demesini istiyorsun olmak istediğin hayatta değilsin. Hayalini kurduğun çok şey var
Evet bravo salladin mi ya da astrolojik flanmi konusuyorsun bilmiyorum ama tam olarak o :)
Et bakalım
Duygusal birisin iliskilerinde tutku ve aşk seviyorsun birşeyleri düşünür kafaya takarsın. Nekadar uzaktan öyle gorunmesende. Dış gorunuse de önem veren bir yapın var
Evet hemde çok duygusalım aynen tut be aşk 🫶 severim nasıl bildin kız bunları
et hadi:)
Kendinden çok odun vermişsin. Vermeye de devam ediyorsun fedakarsin. Artık bazı şeyleri cozmussun gibi uzak kalıyorsun kisilerden canını yakanlardan. Secicisin. Önceden degilmissin ama. İnatçılik da var. Kafaya koyduğunu alan bir tipsin. Birde şeytan tüyü var sende genelde konuştuğunu kendine çeken yapın var
canımı yakan olmadı hiç izin vermedim:) seçiciyim kendimi bildim bileli bunlar haricinde fazlasıyla iyi tahmin:)
🤔🤔
Aslında özünde doğruyu bilen birisin senin için ne yanlış ne doğru ama ara ara düşüşlerin oluyor. Sorgulama dönemindesin. Yüzleşme dönemindesin. Yuzlestigini zannettiklerini koltuğun altına supuruyorsun. Tekrar yüzeye çıkınca sana negatif enerji veriyor onları üzerinden atarsan hep pozitif bir hayatin olacak. Duruşun da çok güzel
geldim
Genelde sessiz sakinsin ama sinirlendiğinde kimse taniyamiyor seni. Bazen ufak tefeek yalanlar söylesen de kimsenin canını yakacak hayatını değiştirecek yalanlar olmuyor mecbur kaldığında söylüyorsun. Normalde dürüst bir insansın. Haksızlığa gelemeyen birisisin. Bulmak istediğin birisi var onu bekliyorsun
%40 doğru tahmindesin :)
Hadi bakalım et 😊
Çok duyhusal ve naif bir kadınsın bence. Çabuk bağlanır zorda silersin. Birisine bağlandığında sadakat duygun okadar yüksek ki ondan başka kimseyi hicbirseyi düşünmüyorsun. Ama zamanında yaşadığın zorliklar seni çok güçlü kılmış yani tek başına ayakta durmuş ve durmaya devam ediyor musun gibi hayatında sahip olduğun tek bir varlık var onun için ömrünü veririsin gibi
Teşekkür ederim yazdıkların için kısmen doğru duygusal naif ve sadakat konusunda çok sever bağlanır ama çabuk vaz geçerim olucakti bunları yazdığın içinde teşekkür ederim 💕😊
Et bakalım
Nickinden belli ağır başlı oturaklisin. Ama sana keyif vermeyen şeyler var. Sorgulama dönemindesin. Senin için en önemli şey insanın şerefi. Haysiyeti. Dürüstlüğe çok önem veriyorsun. Biraz negatifsin ama
Tam tamına tutturdunuz desem yeridir.
Eveeet
Biraz ofle sorunun var buda geçmişte yani küçüklükten yaşadığın tramvalar sebebiyle bazen anlasilmadigini düşünebiliyorsunnbu noktada da devreye sorgulama giriyor. şu an ne yapacağını ne yapmak istediğini düşündüğün asamadasin
Teşekkürler, küçükken yaşadığım tramvalar konusunu bildin cidden.
Olur
Bilirsen ödül
Anlık yaşayan bir adamsın bence. Karşındakini kendine bağlama özelliğin var. Rahat bir adamsın çok kasmıyorsun. Yasak seylere Ilgın var gibi
Yok artıkkk
Ödül hani 😂
Ne istiyorsun
?
Et bakalım
Edin, bakalım 😀
Et bakalım
Buyur et.
Ett.
Et bakalım
Buyrunuz 🤭
Et bakalım
Ett tahminnnn
mümkün degil
Tabi ki
Et haydi
Bilirsen ne istersen yapıcam
Neye göre tahmin ediyorsun
buyur
Geldim
Et bakalım
Hadi et bakalım
Etme
Et bakalim
Et bakalım..
et bakalık
Söz sizde.. Buyurun.
Et bakalım
Olurr
Tahmin et bakalım :)
Tamam
Et bakalım