
Var mı böyle sebepleriniz bir tebessüm tüm güne çiçek açtırabilir kim bilir belkide siz iyi geliyorsunuzdur birilerine buda size yetebiliyordur hadi gün sonu değerlendirmesi yapalım bu gece 🙂

Var mı böyle sebepleriniz bir tebessüm tüm güne çiçek açtırabilir kim bilir belkide siz iyi geliyorsunuzdur birilerine buda size yetebiliyordur hadi gün sonu değerlendirmesi yapalım bu gece 🙂
Görsel çok iyi anlatmış çünkü neredeyse bütün günüm böyle geçti 😂
Bunu da hem site dışından hemnde sitedeki arkadaşlar sayesinde yaşayabildim, o yüzden kendimi şanslı görüyorum.
Yaşam bu her gün böyle olmayacak elbet ama olabildiğnce fazla olsun şu görseldeki durum hayatlarımızda 🙏
Önce benim sonra diğer üyelerin nazarından korusun sizi hjk🧿
Birfilm vardı çatı katındaki kapıyı açtığında çok güzel bambaşka kafa dinlediği cıvıl cıvıl bir ortama çıkartıyordu burası da benim için öyle burada geçirdiğim zaman biraz kafa boşaltabiliyor tebessüm edebiliyorum ama sonra harcadığım zamanın pişmanlığı yetişecek işlerin telaşesi onada tuz biber olabiliyor 🙂 davulun diğer yüzü de böyle
Hımmm
Geçen aylarda ben de buna benzer bir psikolojiye girmiştim.
Sonra bunu düzenlemem gerektiğini fark edince ayarlama yaptım.
Şu andaki durum da bunun keyfi.
Bence sitenin de dahil olduğu bir sistem kurabilirsin, ayırdığın zamandan pişman olmayabileceğin.
Mesela sadece o kapıyı açmak istediğinde açacağın ya da açman gerektiğinde açacağın gibi.
Onun haricinde yassah hemşerim 😂
Öyle yapıyorum zaten yoksam yoğunum bağlayan bişiy de yok zaten
Boyutları konuşurken fizik hocası ile.
Şu meşhur 4 soruyu sormuştum.
S1- bir madde (ya da canlı varlı) aynı yerde , aynı zamanda aynı uzayda ama farklı boyutta var olabilir mi?
S2- bu maddeler ya da canlıların birbiri ile etkileşimi mümkün mü?
S3- zaman ne zaman yaratıldı?
S4-boyutlar sonsuz muydu?
Bunları konuşurken çokça eğlendim teneffüs arasında
Ricalar
4-12 çalışıyorum bu hafta. Bugün de güzelce uykumu aldım, güzelce kahvaltımı yaptım falan filan sonra işe geldim. Ama işe gelene kadar olan kısımdaki boş zamanım daha yaşanılabilir daha keyifli hissettirdi. Gerçi benim boş zamanım olmaz evde de bişeyler bulurum illaki yapacak 😀
Cevap
4Cevap
Öncelikle yağmurlu bir gündü. Biraz da müsaitlik durumum vardı çalışırken de oh dedim ne güzel gün. Gece yorulmuştum çünkü 😃
Ben, keyfim ve hoşuma giden şeyler 😄
Sigara sadece
Bi defa kahve sonra hayvanlar biraz müzik.. dikkat ettiysen insan yok 😊
Mecburen yaşıyoruz işte
Her şeye karşı güçlü durmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?