Hissiz olanlara sesleniyorum hiç hissizsiniz diye üzüldünüzmü?

Mesela doğum gününüzü umursamama en güzel yıllarınıza girerken kutlanmasını istememe bir erkeğe karşı duygu hissedememe yalnızlık hiç birşeyin tatmin etmeme duygusu acıyı bile hissetmeme bu durumu yaşayanlar sizi rahatsız ediyormu hayattan daha daha çok soğuyomusunuz sizde.
Hissiz olanlara sesleniyorum hiç hissizsiniz diye üzüldünüzmü?
Cevapla