#SelamGençlik™️🍎💎
#TubaSueda™️🍎💎
#SheWolfWoman™️🍎💎

#SelamGençlik™️🍎💎
#TubaSueda™️🍎💎
#SheWolfWoman™️🍎💎

Kimi insanlar gerçekten vakit israfı gibi. Ne bir katkıları var ne bir anlamları... Yanlarında geçen her dakika boşuna yaşanmış gibi hissediyorsun. Ama bazıları var ki, onların bir bakışı, bir cümlesi bile insanın ömrüne ömür katar. Hayatıma giren herkes için bunu sorgularım: “Zamanımı çalıyor mu, yoksa bana bir şeyler katıyor mu?” Çünkü ömür kısa, harcanacak vakit yok.
Kesinlikle öyle katılıyorum başlarda güzel fikirsel alışverişlerin olabileceği konuşmalar geçirirken biraz daha zaman ilerledikçe o insanın sadece en baştaki güzel fikirlerden ibaret olduğunu geri kalanında da vasat ve zaman kaybı olduğunu ne yazık ki geç de olsa anlayabiliyoruz
Maalesef öyle ama hayatın gerçekleri bunlar, insan böyle bir canlı bunu kabul etmek en doğrusu hayatı planlı yaşamak gereksiz insanlardan uzak durmak basit şeylerle mutlu olmak minimalist düşünüp hayata başka bir pencereden bakmak yani az insan çok huzur denklem budur.
Her şey insana bir şey katar. Vakit israfı diye bir şey yoktur. Kaybettiğin o sürede neye zaman harcayıp neye harcamaman gerektiğini ogrenmissin demektir. Aynı şeyleri tekrar tekrar yaşıyorsan orada bir sorun var demektir orası ayrı tabi 🤔
Cevap
5Cevap
evet bence de öyle tabi ki de :)
Bazı insanlar kendi hayatlarında başarısız ve çok dar alanda kalmalarına rağmen Umutlu ve diğer insanların hayatınada çok fazla etkiye sahip oluyorlar. Bu etki kişinin eksikliklerine ve bilgi birikimine göre değişse bile. Karanlık çağı geçmene sebeb oluyor. Bu açıdan dediklerine katılıyorum. Bu tür insanlar çok az ve denk gelmeden hayatından teğet geçip gidiyorlar. Bu açıdan çok kiymetlidirler ve bulunmazlar.
Kimseyi vakit israfı olacak kadar değersiz görmüyorum. Biri gelir size bir şey öğretir biri gelir kolunuzdan tutar sizi bir yere götürür. Kişisine , cesaretine bağlı bazı şeyler.
Çok vakit israfı insan tanıdım ama olsun hepsinden birşeyler öğrendim 💁♀️ ömrüme ömür katanları da yerim 😍🌸
Elbette sana katılıyorum. Kimisi ömür törpüsu gibi, kimisi ömür katan cinsten Allah şu ömür törpüsu olan insanlardan korusun:))
Bana hepsi zaman kaybı gibi geliyor bu ara maalesef
İnsandan insana değişir ama kesinlikle katılıyorum. ♥️
Vakit israfı insanları yanımda tutmuyorum
Bana denk gelmedi
öyle evet
Vakit israfı cok insan var cidden
Bence de öyle
degil gibi
Bence de öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?