Güzel olsun derken kötü çıkan alıp verdiğiniz tavsiyeler var mı? 


Evet, hayatımda güzel şeyler olmasını istiyorsam, tavsiye alırım. Çünkü başkalarının farklı bakış açıları ve deneyimleri bazen bana yeni yollar açabilir. Kendi fikirlerimin ötesinde bir şeyler duymak, hayatı daha farklı görmeme yardımcı olabilir. Özellikle zorluklar karşısında, dışarıdan bir bakış açısı, doğru adımları atmam için bana yön verebilir.
Kaliteli çok güzel yorum👏
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 💞
Tavsiye alırım akıl akıldan üstündür hayrımı isteyen herkesi dinlerim ne demişler seni guldureni değil ağlatan git güldüren seninle aynı telde olduğunu düşünür ağlatan ise gerçekleri sana kabullenir iyi geceler 💐
İyi geceler 🧜♀️
Hayatımda güzel şeyler olsun diye tavsiye almıyorum. Hayatımda beni mutlu eden küçük şeyleri mutluluk çığına çeviriyorum. 🫶
Sıcacık sevgi dolu o kalbi öpüyorum inşallah hak edenler orada yaşasın 🥰🥰🥰
Yaa çok teşekkür ediyorum. O senin güzel kalbinin bir yansıması. 🥰
Bu bir gerçek ama çıtı pıtı kız rica ederim 😘💕seviliyorsun
Sen de seviliyorsun. 🥰
Eic için teşekkür ediyorum.
Rica ederim
ben kimseden tavsiye almam
Alma barışım sen akıllısın maşallah ihtiyacın yok
teşekkürler abla <3 :)
Teşekkürler gecen güzel olsun 🥰🥰🤗🤗
Rica ederim 😘💕 asıl ben teşekkür ederim barışım sağol seninde 🤗🥰
🙈🥰🤗💖💖
Cevap
12Cevap
Bu tarz tavsiyeleri her zaman dikkate alırım gadası
Tavsiyelere kapalıyım kendi kararlarımı kendim alabilecek bir zeka düzeyine sahip olduğumu düşünüyorum.
Vayyy aklı başında çok güzel yorum 👏👏
Duygusallıktan uzağım ya ben :D Mantığım yönetir duygularımı teşekkür ederim efenim
Rica ederim bence yerine ve hak edene göre çok şeysin derin mevzu adamsın😂🥰
Oişim yaşlılarla, o kadar çok tavsiye eden var ki öf😊
Bilmem miiii oyy oyyyy beyin salatası ortaya karışık yaparlar 😂
Aynen öyle ☺
Yok ben tavisye almam lakin çok tavsiye veririm. Ve verdiğin tavisyede genellile karşı taraf hep mutlu çıkar. Çünkü yaptığım analizlerin sonucu düşündüğüm gibi çıkar
Almayı sevmem, sadece dinlerim kendi fikrimi anlatırım. Kimsenin özel hayatına müdahile etmeyi de sevmem arada kalmak istemem sonra.
Hiç kimseye akıl sormam.. hata yapmayı ve tecrübe etmeyi tercih ederim
Ben dik basliyim kimseyi dinlemem
Onu biliyoruz zaten☺
Sen niirdeeeennn biliyorsun nirdeeenn :)
Artık tanıyorum yorumlarda hepinizi ben dik baş ama merhametli bence yerine göre ☺
O içerideki. merhamet vicdan falan aside atsak eriyip yok olmazmi acep :)
Sakın atma o olmazsa biteriz tamamen taş kesilip
Ama. oylr olmak gerekiyor be sarı dilber
Anlamsız geliyor bana
Kimseden tavsiye almıyorum.
yok hiç kimse hiç bir şey bilmiyor asdfasd
Tavsiye dinlerim ama aklıma yatmıyorsa yapmam
Gerekirse evett
Senin tavsiyeler iyi olur bak buna eminim
Sende n alalımm tavsiye
Yok ya terzi kendi sökügünü dikemez benimki o hesap
Soru öyle demiyor ama😀
Soruya bakma hocam gece perileri ne eserse bana konuştuk bunu normal değilim 😂
😂😂
Yaa gülersin öyle 😂
En güzel tavsiye kimseyi takmiyacaksın kendi hayatını yaşa keyfine ve zevkine bak🙂
İşte o benim bakış açım aranan kan bu 🥰😂👏
Kana kan lazımmıs deli kız 😃
Bak bu sözü de bu saatlerde senle sevdim doktor civanım 🥰
Seninlede sevilir deli kız😊
Teşekkürler Doktorcum🤗
Rica ederim deli kız😊🤗
Bazen
Evet alırım
Alirdım eskiden
Aldığın oluyor bazen
Alırım ama uygulamam ben Yengeç burcuyum
Evet.
Alıyorum tabi bu arada müsaitsen konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?