Biraz keyifli cevaplar okumak istiyorum. Mümkün olur umarım
Biraz keyifli cevaplar okumak istiyorum. Mümkün olur umarım
160 dolarım 6 ayda 19000 dolar oldu biraz harcadım biraz zarar ettim ama 15.000 civarı var şu an
İş yerinde 3. Yılım maaşım on katına yaklaştı
Ev almıştım kira öder gibi taksitini ödüyorum daha bir sene oldu
Çok şükür spor sağlık vs de iyi gidiyor
Umarım herkesin ki benimkinden on kat daha iyi olur
Maşallah daim olsun 🧿
Borsa sanırım
Kolay gelsin
Her halimize şükür. Beterin beteri var. Kareşlerimiz Gazze'de Arakan'da doğu Türkistan2da sulüm altında iken biz burada yok geçinemiyorum, yok şunu yiyemiyorum yok bunu yiyemiyorum yok alım gücü yok yok bilmem ne, yok sevgilim beimle yattı gibi saçma sapan paylaşımları görünce;
allah2a binlerce hamd ve şükrediyorum gereksiz insanlar grubunda olmadığım için İnşallah Hak Teala katında'da öyleyizdir
Çok önemlimi bilmiyorum ama bugün metroda bir hanımefendi ciddi ciddi beni kesti. Etrafındakilerde farketti. Gülümsediler. Ben birine benzetti herhalde derken inerkende gülümsedi. Bende gülümsedim. Bir taraftan insanın hoşuna gidiyor. Bir taraftan kimseyi rahatsız etme diyorsun içinden.
Beğenilmek insanın keyfini yerine getiriyor 😄
Erkekler için çok geçerli değil. Çok riskli.😊
😄 Haklısın
Kendi işimi yapıuorum, artık borcum yok, sakin bir yrdeyim ve her şey çok iyi gidiyor du ki... Neyse kötü yazmyacağım emmimin lızı ama bu sayede 10 ünde 10 kilo verdim, su kaybıydı sanırım şimdi biraz aldım ama yine verirm. kızım bana Mercimek ekmeği yaptı tavsiye ederim.🙂
Geçmiş olsun. Ne oldu ki? Acil şifalar diliyorum
geçmiş olsun. sen elinden geleni yaptın...
bişey dicem.. neden o kadar inat etti ki... pişiler börekler poğaçalar... pişman m?
😄 İlginç
Cevap
15Cevap
Hayatımda bir tane bile iyi giden bir şey yok benim.
Düzelmesi için neler mümkün
özellikle son 2 sene doğumlar nişanlar , ölümler , hastaneler , nişanlar , yoğun bakımlar koşturmalar , cenazeler , yürümesi gereken işler , ekonomi , gitgeller , aman aman bir hengame içinde suregelen dünya işleri. Yolunda gitmeyeni yoluna sokmaya çalışmak da hayli yorucu yıpratıcı ve en onemlısı de sonuç alamayınca üzücü
Bazen hayat üst üste gönderiyor zorlukları. Beraberinde kolaylıklar da gelir İnşallah
İyi gitmiyor ne yazıkki , dün acildeydim 2 serum arka arkaya taktılar ama bugün gene aynıyım, sağlık açısı dan iyi değilim, moralimde yerlerde, mutlu da olamıyorum, tamda senin soru gelmişken içimi döktüm 😊 Bende iyi cevap yok ne yazıkki 😔
Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum
Psndemi nedeniyle ara verdiğimiz uluslar arası sempozyumlardan bu yıl bir devlet üniversitesinde yapacagiz
Oo ne güzel. Sevindim 🙏
Son bir buçuk yıldır maddi manevi çok hırpalandım yavaş yavaş düzene giriyor ama sorunlar hayatın her döneminde var
Bazı kötü dönemler insanı zorlayacak kadar uzun sürüyor ama her karanlığın ardında aydınlık vardır
Güçlükle beraber kolaylık vardır
Sağlığımla ilgili meseleler yolunda gitmiyor onun dışında hersey yolunda çok şükür.
Umarım o da iyi gider.
Umarım teşekkür ederim 💐
henüz yola giren şeyler yok, her şey üstüme gelmeye devam ediyor
Öyle oluyor bazen
Valla iyigiden cok az sayida sey var belki yok denecek kadar ama bir dusunmem lazim yine
Düşün bakalım.
Hala nefes aliyorum iyi sayilir
Nesem yerinde mesela
Ailemleyim ayri degilim en iyisi
Sagligim yerinde sayilir bu da var
Hepsi de güzel 🧿
Guzel olmayan daha cok ama 🙃
Şu anda güzelliklere odaklanmak istedim 😄
Sabah oldugunda kayboluyor ama naber 🤩
Kaybolmaz
Iyi madem kaybolmuyorsa oyle olsun
Güçlğkle beraber kolaylık vardır
Vallah bilmiyom bakacaz artik kolaymi olur zormu
Güzel bir aile yeterli
bence de güzel bir aile çok şeye bedel
Aynen öyle
İşim sağlığım gerisi onemli değil
Aman maşallah 🧿
🧿🧿
İşim sağlığım iyi bu kafi
Maşallah 🧿
Bir çok şey, sadece yaş ilerliyor,
Evet... Yaş ilerliyor. Mutlu sağlıklı yaşlarımız olsun
O zmaan beni canını sılmayayım
Yapma be. Bi şey vardır mutlaka
Baştan aşağı sıfır
her şey gitmesi gerektiği gibi gidiyor. Sukur
Şükür 🧿
İyi giden oruç iyi gitmeyende bazı insanlar
Şükür Allaha her şey yolunda sorun yok çok şükür
Şükür 🙏
Aile hayatim iş hayatim
En önemlisi bu ikisi 🧿
İşim.
daim olsun
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?