30-35 yaş arası kadınların 2. ergenlik dönemi geçiriyor gibi davranmaları?

gereksiz agresiflik, çocukca davranmaya başlamak vs yanlış mıyım? ben böyle gözlemledim siz ne düşünüyorsunuz?

30-35 yaş arası kadınların 2. ergenlik dönemi geçiriyor gibi davranmaları?
Cevapla