Çamaşır makinesini söktüm geri taktım diyorum ne demek senden olmaz🙄
Vantilatör maceramıda bi ara anlatırım

Çamaşır makinesini söktüm geri taktım diyorum ne demek senden olmaz🙄
Vantilatör maceramıda bi ara anlatırım

Bence çekicilikle alakası yok ya. Bir insanın belli şekillerde kendini geliştirmiş olması değil bence onu çekici kılan. Tamamıyla kendi olması. Zeka, karakter, duruş, kabiliyet, enerji vs vs
Bana da çekici geliyor bu olay. Bende evdeki eşyalarımı hep kendim kurdum , monte ettim. Bir erkeğe gerek yok.
Mrconfused girmedi bayadır siteye haberin var mı
Eic ben seçmiyorum seni seçmiş haliyle görüşünü görmedim...
Mrconfused bilmiyorum ki hasta mı kafasını mi dinliyor
Valla anlamamda erkek varsa yapmaya da uğraşmam aksine ben erkeği tamir yaparken çekici bulurum izlemek ya da küçük yardımda bulunmak hoşuma gider
Ben yemek yaparım ama ne kadar çekici oluyorum bilmiyorum 🙂
Ama tamir yapan kadın kulağa hoş geliyor.
Senin el becerin varmıdır bu konuda.
Abi sal beni az önce espiri yaptim ciddi değildim
Cevap
27Cevap
Hiç o yönden bakmadım ikisi de aslında insan işi
Her şeyi ben yapıyorsam o , erkek neden var. jmöööş
Ayrıca erkeklere günaydın mesajı dahi atmayı adet edinirseniz erkek 🚹 bunu sizin göreviniz sayar. Bilmiyorum diyeceksiniz, köşenize çekilip kahvenizi yudumlayacaksınız olay bu Hkllşşş. Erkekler prenses👑 kadın sever, maskülen eril erkek kadınları sevmez.
Erkeklerin lafta övdüğü ama içsel olarak gömdüğü durum bu bence shshdh
Onlara muhtaç olmamızı seviyorlar çünkü
Sen nasıl bir kraliçesin
Yaa teşekkür ederim 🥰
Şahsen ben tamirden anlayan kadınları görünce seviniyorum hoşuma gidiyor yani yemek yapmak ya da tamir yapmak bunlar yetenek işidir insan kendinde olmayan yeteneği gördüğü zaman da mutlu olur ben mutlu oluyorum,
Bende kapı kilidi değiştirir, duy takıp, musluk tamir ederim 😅😅 her şey gelir elimizden 🧿🧿
Üstadım
🖐️ eyvallah 😊
Kız çamaşır makinası da fazla olmuş. Bende mesela priz takmayı biliyorum , şey bide aküye takviye atmayı... resmen herkül olucaz böyle böyle
Yok erkek tamir yapsın ben yemek yaparım.. kadına dönen erkek sevmiyorum adam gibi erkek olsun..
Değil mi rolleri değişmeye gerek yok:)
Yemek yapmayı da biliyorum tamirden de anlarım. O ev işlerini halletsin ben tamiri hallederim merak etmesin 😎
Sen bunları yaparsan erkeğe hiç iş düşmez ki? Bir anlamda rolleri değişmek gibi bir şey bu 😐😅
Kendim yemekte yapıyorum her türden tamirde ama bir kadın tamir işlerinden de anlamalı bence yapmasada tabi
Bence iki cins içinde geçerli normaldede çekici olması gerekir ki o işleri yaparken çekicilikleri artsın
Erkekler daha kadınların araba kullanmasına bile tahammül edemiyor kaldıki araba tamiri
Böyle diye diye erkekleri dişil, narin kadınları da harun yaptınız he :D
Değildir bana göre bazı şeylerin cinsiyeti vardır. Herkes kendi enerji alanında güzel
Yani ikisinin arasında bir ilişki kuramıyorum yani erkek her şeyi yapmak zorunda zaten
Aaayyy tek bişeyinden anlamam tamirin. Hiç çekici değil bence.
Maskülen tavırları olan eril bir yapıya sahip hiç bir kadın çekici gelmiyor
Kesinlikle ama çekici değil tebrik edilesi bi durum😂
Tamir mi araç motor da tamir ediyorsa nikah basmalık 😏
Hayır, beni etkilemez. Yemek yapmam sebebiyle benden etkilenen kadın da beni etkilemez.
İkisini birlikte yapabilen erkek çekici oluyor mu yoksa ters etki mi yapıyor
İkiside olursa bonus
Başka neler var etkili olan, bilgi almak istiyorum :)
Ahanda bu ben 😬😬😎
😀şahane varliklariz
Kesinlikle. Hic bi isi de erkek isi kadin isi diye ayirmam. Mesela suanki evime tasinirken eviminn tum mobilyalarini sifirdan aldim ikeadan ve hepsini "tek başıma" ben monte edip kurdum, yataklar gardroplar, ranzalar, L kanepeler ve hatta mutfak da dahil 😎😎 evin tum boyasini da ben yaptim. E yemegi de bi zahmet erkek yapiversin dimi 😝
Vantilatör çalışıyor mu merak ettim.
Yok😒yenisini aldim
En azından yemek yapabiliyorsun üzülme
😃dimi bencede
:D
bazı erkekler çalışkan ve elinden her iş gelen kadınları sever. bazı erkekler de prenses gibi kadınlardan hoşlanır. erkekler de insandır ve insanlar farklıdır. p
Evet çekicidir. Tamirden anlayan kadın, değer bilen kadındır.
Çekici değil ama taktir edilesi özellik.
Kesinlikle katılıyorum
Değildir ikisi aynı şey değil.
ayni sey degil ama yine sen bilirsin
Bana cekici geliyor nedense..:))
Benim için böyle gerçekten:)
Aynen öyle çekici olurdu
Çekici miyim ben şimdi 😂
Yani yetenekli kadınlar sevilir
Becerikli olmak çekici bence
Bana cekici gelmez ama takdir ederim
Sanmıyorum daha çok ne bu böyle gözüyle bakılıyor hassas erkek Fatma deniliyor :(
Yer değişmiş soruda
hoş geldin sen de
Değildir bence itici
Emeğin her şeyi çekicidir.
Evet öyledir
Emin değilim.
Evet öyle
Evet, çekicidir.
Hayıya one öyle sevmiyorum erkeksi kadınları
Traktör kullanan kadın hepsinden çekici :D
Ben aşçıyım yani çokmu çekiciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?