Kendinden bahseder misin sorusu kadar saçma bisey gördünüz mü?

Bi insanı ona bu soruyu sorarak tanıyamazsın ki. O insan kötü niyetli biriyse bu soruya “ben kötüyüm” diye cevap vermez veya çok iyi niyetli biri “ben çok iyiyim” demez. Yani her iki türlüsü de bilmiyorum çok itici. Bu soru var olmamalı bence

Kendinden bahseder misin sorusu kadar saçma bisey gördünüz mü?
Cevapla