Hiç sırf gösteriş olsun diye saçma bir şey yaptınız mı?
Herhangi bir şey olabilir, fark etmez.
Hiç sırf gösteriş olsun diye saçma bir şey yaptınız mı?
Herhangi bir şey olabilir, fark etmez.
Yaptım ama söylemek istemiyorum.
Yok yapmadım
Cevap
5Cevap
Hayır yapmadım ben
Evet yaptım ve o kadar ssçmaydı ki sonra kendimden utandım ben bunu nadıl yaptım diye
Sen yaptın mı?
Güzel
Uzun uzun düşünmem lazım.. gösteriş yapmayı sevmiyorum
Hayır sırf gösteriş olsun diye hayatın boyunca hiç saçma bir şey yapmadım
Yaptım tabiki
Yok hayır.
yaptım ama saçma değildi
Ne yaptın 😂
hiç yapmadım
yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar