AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3087Cevap
Edepsiz sorular sormak yok hayatimla ilgili sorular sormak yok. dogruluk diyorum
O yok bu yok nasıl oynanacak bu oyun :) kac sevgilin oldu?
Cesarett olsunn ama siteyle ilgili kolayy bişeyy olsunn bakk, il sınırları dışınaa çıkmaa :D
Ben varım doğruluk diyorum da cesaretligi nasıl yapcaz :)
hobaa nerden çıktı şimdi? :D
doğruluk diyim bare :)
Nickin neden masum çocuk 😄
bilmem, aslında kötü niyetli biri olmadığımı, içimde art niyet olmadığını belli etmek isterken aynı zamanda da her masum görünenin aslında masum olmadığını da göz önüne alarak bu çıktı sanırım :D hahaha valla ben de bilemedim şimdi :D bu kadar şeyi düşünerek bu nicki aldığımı zannetmiyorum :D
gerçekten de masum muyum acaba? :P
Değilsin 😈
haha emin ol şu an ben bile bilmiyorum bu sorundan sonra :D
En son cesaret dediğimde hocanın arkasında şembambe çekiyodum
Doğruluk hafif kalıyorda cesaret onun yerinede sert :D
Baksana ;) www.kizlarsoruyor.com/.../a33834-bayramligim-nasil
sorumla ne alaka :p
Bak sen pişman olmazsın :)
baktım :)
Burada gizli kullanıcı oluyorsun paylaşımında gizli değilsin? @Seldanız
evet
aynen :D troll bu :D
Ne trolu mk
Oynayalım Doğruluk diyorum. Hep sen sor ama cevaplarım ben soru sormak istemiyorum :)
peki. :) aynaya baktiginda kendini nasil buluyorsun?
Güzel buluyorum :)
dogruluk mu cesaretmi?
ortalık yerde mi :D bilmem kaç milyon üyenin görme ihtimaline rağmen hem de :D
Dogruluk dkyelim buradan cesaret gosteremeyecegimize gore.
Ben bu soruya hep doğruluk derim en azından yapmak istemeyeceğim bir şeye zorlanmadığım için.
Kesinlikle bende :D
doğruluk derim cesarette ne yaptıracağın belli olmaz :P
:) zekisin
sağolasın sen de zekisin ;)
Doğruluk la geçen cesaretlik dedim gtü kaybediyoduk :D :D
Yabancıya gitti sankii
hahaha hiç acımazdım :D
peki o zaman soralım.
evde tek kaldığında en çok yaptığın şey :D
Tuvaletin kapısı açık zıçarım
çok yanlış gelmişim :D
Farkettim ;D
Çok tipsizsin bee :D
@bds01 neden ben la vijdansız kadın ;(
Valla kusura bakma resmine bakmadım bile :D
hahah olmuş tamam :D
Doğruluk dicm cesaret diyenlere cok fena seylr yaptirmssn gay sanck millet birbirinu :D
Ahahhahaa kendileri kasindilar :))
Sevgilin var mi
Var 4senelik :D
Evlilik ne zaman :))
Sen sec smdi birini :D
Orasi kismet ben zamana aldanmam bir insan tek yanlsyla hersyi bitireblr :)
Hmm guzel dusunce :)) Doğruluk diyorm
Profilindeki resimdebolan corekleri yardm almadn kendn mi yaptin? :D
Evet evde annem yoktu :))
Vay be helal olsn cok gzl gornyr ve cok aciktm şu an peynir tasmis maydnz ya da semizotu neyse gzl seylr gornyr tam kivamnda pismis offf offfff benim sevglmde yapardi yakin olsydkta getirsydi :D
Ahaha valla benim de baktikca canm cekiyo tadi mukemmeldi ve ilk yaptigim pogacaydi kendime aşık olmustum :))) Icindwki maydonoz
Aciktrdm yaaa sbh patiseridn alcmda onlarin siradan pogaca olyr bu el emegi goz nuru olms :(
cesaret desem nolcak? alttaki üyeyle öpüş ss at mı diceksin :D cesaret hadi :D
aşktırbeşiktaş nickli biri var senn yorumunun üstünde ona mesaj at beşiktaşa kufuret e en buyuk fenerbaçe yaz :D
https://i.hizliresim.com/BZ5J0Q.png
ah :D
ahahhahaha ::D:D::D
Cesaret..
Hadi bakalım gazamız mübarek olsun 😎:)
Balkona çık Balgam sesi çıkart baya baya sesli bir şekilde sonrada tükür
Ben Türkçe bilmiyor sen ne diyor 😎:))
Çok kötüsün bu ne pislik :P
Aklıma bu geldi yap sende bu nasıl cesaret? (;
soran çok kötüsün bu yaptırılır mı kıza
Cesaret bu ablacm
Olsun cesaretlik ayrı iğrençlik ayrı 😌:O
@Suflemsi canısı sende olmasan.. Zalımın oğlunun dediğine bak. tamam tamam demedim cesaret filan :))
aip ettin /:
sora kız doğruluk demiş t9 cesaret yapmış telefonun cesaretliği üsteleme sende aaa
Bende yedim @Suflemsi (:
soran beyfendi maruzatımızı söyledik biz yedirtme niyetinde değildik
Peki peki anladıhhhh @Suflemsi
(;
:)) canın yerem kız :)
kız deme öyle feda meda Allah muhafaza kimselere deme
canın kıtlaram de ( çoh kroyum ) :))
:)) sen de olmasan güzellik :)
hep beraber güzellik :))
Dogruyu soyleyebilmekte bir cesaret degilmidir sizce :)
Tabiki cesaretlik ama unutmayin her zaman cesaretlik diyemeyiz elbet dogruluk da karsimiza cikar
tabiki cesur bayan :) burada en büyük itiraf istiyorz sizden
Sise cevirmece kafasi iyi ben hep cesaret tam cesaret diyorum
seksimisin?
Neden mearak ettin
yarı çıplak bir fotoğrafını gönder
Zaten sıkılmıştım iyi oldu bunu gördüğüm :) doğruluk
sabah akşam bu soru mu sorulur anasını yahu. cesaret tabisi.
😉😊😊😊😊😊😊😊😊😊😚
Doğruluk :D işime gelmezse cevap vermem söyliyeyim ajjsadf
Ismin ney bakalm
Bu muydu? Asya :)
Evlenmekten korkuyo musun asya
Hayır :D
Hmm :D
Niye evlenelimmi jajs :D
Daha cok genciz erken olmazz :Ff
Hadi ya jajsj neyse bu kadar goy goy yeter :D
Xperim 2 olsun mesaj atarm ark oluruz çok kafa dengine benziyosun :dd
İnşallah canım ya :D
Ahahhaha dalga da geciyo sankii :Dd
Gibiii :D
Öyle olsun be :/
Beni ciddiyemi alıyorsun bide ajsdsd
Niye almayayım ki
bilmem
Ne fark eder.. karşıdaki doğru diye yutturuo benim gibi saflar onaylıyor...
Yalancık mı korkaklık mı olması lazım bu oyun adının
Olsun:D
heaaaaaaa
hep oynamak istemişimdir :))
burda cesaretin anlamı olmayacağına göre doğruluk diyorum hadi sor sor :)
cesaret için birşey bulmak zor olacak cidden:) hiç ailene iş üstündeyken yakalandın mı
babama yakalandım aslında ama farketmedi sanırım :)
noldu şimdi sıra bende mi?
bana soru sorulacak mı o kısmı düşünmedim bak:D
soruyorum: hiç kızarkadaşının sevgilisini arzuladın mı?
sen sor hadi:D
prensip gereği es geçtim kendi kafama göre de asla arzulamam arkadaşımın aşkını:)
İlk ben sorayım. Bu abanzalıkla Günde kaç kere gusul abdesti alıyorsun?
ikiside olur benim ne korkum var ne sırım cam kadar seffaf yay kadar dogruyum sıkıntı olmaz dı
doğruluğu seçip sorulan soruya yalan cevap veriyorum
hahaha sen doğruluk da level atlamışsın dostum dürüstlüğün böylesi :D
kızlara duymak istediklerini söylemelisin :D
doğruluk cesaret ister. bu nedenle doğruluğu seçersen cesareti de seçmiş olursun.
Sanırım sadece ismi etiketlenenler katılıyor buraya
Hayır herkes.
Doğruluk Ozaman seçimim @soran
Cesaretlilik ama neden güncellemede etiketleniyorum? -,-
Etiketlemese miydim?
Hayır sonradan akla gelmemeliydim :D
İlk sıra -,-
Sonradan akla gelmedin ilk sıra en fazla 20 kişi alıyor. :D
Banane -,- sor hadi :)
Peki, buradan birini etiketleyip ona istediğin bir şey söyle. :D
cesaret diyince dediğini yaptığımızı nerden anlıcan XD
ortaya karışık olsun senin de bayramın mübarek olsun
Karar ver ama
önce doğruluk haklarımızı kullanalım sonra cesareti kullanırız DOĞRULUK diyorum
Kardeşim bu oyunu oynarsanız burada herkes cinsel açlığını döker bence hiç başlamadan bitirelim :D
Doğruluk *w* Bu saatte uykulu uykulu cesarete evet diyemem djkdsl
Kimse cesaret diyemedi valla artık aksama dersiniz 😊
sdhdjsdh
Akşam görüşürüz
Görüşük
Nbr
önce doğruluk diyim. hiç huyum değildir ama olsun :)
Oynayalım bakalım gizli.
Cesaret demeye korkmaktayım, doğruluk diyorum..
ilk deneyimini kaç yaşında yaşadın?
Reelde olsa cesaretlik seçerdim de burada doğruluk saçma sapan şey diyolar bir kere cesaret dedim git bir kıza küfür et yok seviyorum yaz vs de vs :D
Cesaret derdim çünkü Otto von Bismarck da cesaret derdi.
cesaret diyen arkadaşa tuzlu kağıtla oral çektirmiştik dikkat edilesi bir konudur :D
doğruluk dicektim sonra cesaret dedim yok ya ben oynamicam ^ ^
Kiyamam korktn mu :))
tamam doğruluk :)
En sevdigin ders ne :))
keman ^ ^
Sanki sen çok biliyon :)
Cesaret seçmemin sonucu. Kusura bakma :)
Her ikisi de bana uyar :) hangisinden başlmak istersen :)
benle bu oyunu bile oynamıyorsun :( halbuki ecenur ne istese onu yaparım. ben ;(
En nfret ettgn kızı etiketle
Senin en nefret ettigin kız kimse o , söyle etiketleyeyim o cadıyı :)
bir de benim dogruluk mu cesaret mi soruma gel sen :)
Senden Özür diliyorum... seni kıskanan kişilerin seni böyle üzeceğini akıl edemediğim için... bana ne dersen haklısın @tubiska :( sadece sana olan hislerimi sahici bulmanı istemiştim ama saçmaladım
Sakn bidaha yorum atma sakn!!!
KarSıma cıkma!!!
Ya Allah belamı versin benim ya :( niye o soruyu sordum ben niye :( tubiska onlar senin terbiyeni güzelliğini namusunu herbişeyini kıskanıyo lar... ya nolursun onlar yüzünden senin nefretini kazanmayayım ;( nolursun @tubiska... binlerce kere özür diliyorum ;(
Bu soruyu soran tubiskaydı nasıl oluyo böyle @pontikafa soruyu sana nasıl devretti
@keremDNZ gel eger sorarsa beraber cevaplayalim...
CESARET olsun mu?
beklerim :D
:))
Hadi bakalim bende geldim.. Soruyu alalimm
birbirinize karşı erotik bir itirafda bulunun
Ooo soru degil ama bu :) mizikçılık yok
çüşşşşş..:))
@keremDNZ noldu yahuuu
hadi bekliyoruz :D
erotik merotik ne ben anlamam öyle şeylerden..))
Soru olarak biz de bekliyoruz :) abartma sende ama
evet hadi ekliyoruz
Yahu soran kişiiiiiiii. İsmin uzun etiketleyemedim.. Sen soru sormadin bizi sıkıştırdın.. Sor bir soru al cevabi.. Öyle abartmadan sor.. Pisman etme
peki arkadaşlığınız ne düzeyde :)
ben oynamıyorum topumu alıp giderim..)))
@keremDNZ hadi gel gel..
İyi bir düzeyde.. keyifli muhabbetimiz var.. Hatta bana kahve ısmarlicak benim bolgemin ADAMı.. Severim onu... Destektir bana.. Saatlerce dinler beni, dertlerimi... hatta omuzdur bana ağlamak için...
:) sevindim sizin adınıza böyle devam eder inş tşekürler
şımardım ya ben..)
Soruyu soran arkadas biz @keremDNZ dende bekliyoruz cevabi demi ama :)
sorun cevapliyim :D
kendisini tanımıyorum ilk bugün denk geldi saplantılı biri sanırım dermişim..))))))))))))))))))))))
nasıl bir saplantı :D
Hahahha. Engellerim seni @keremDNZ
ben bir halt anlamıyorum sizden :D sorucakmısınız arkadaşlar
bilmiyorum ki gözüne kestirmiş beni...:))
Canim benim sana sormicaz ben ayni cevabi @keremDNZ den de bekliyorum ama kendisinde tık yok
:D o biraz kendi sahasında oynayan biri :D
@keremDNZ seviyorum ben seni niye böyle yapiyorsun sen bana yaaaa
scontent-a.cdninstagram.com/.../...549144588_n.jpg
delidir kendisi...
Akıllı kadın değil deli bir kadın tercih etmeli"çünkü ; içi dışı birdir, yalanla dolanla işi olmaz. Herşeyi ap açık söyler. Gizlemesini de iyi bilir. Mesela, acısını hiç belli etmez, kimseye kendisini acındırmaz, adam gibi güçlüdür, adam gibi sevmesini bilir deli kadın. Akşam biryere mi gidecek baktı ruju mu bitmiş hiç aldırış etmez , ben böyle de güzelim der , kendini beğenme değildir bu kendine güvenmedir. Deli kadın böyledir ışte , kendini düşündüğü kadar da karşısındakini düşünür. Asla kin tutmaz, sadece sevdiğinin elinden tutar. Hiç bırakmamakcasına. Öyle büyük sever ki , öyle değer verir ki , bu cesaretinden dolayı arkadaş çevresi ;"ne yapıyorsun sen böyle, deli misin?" derler. İşte bundan deli kadın olmak. Yeri gelir adam gibi adam olurlar , sevgileriyle erkeğin aklını alırlar, ışte böyledir deli kadınlar. Arkasına bakmaz, geçmişiyle pişman olmaz deli kadınlar, ileri de pişman olacağı şeyi de asla yazmaz deli kadınlar. Yeri gelir bir gece vakti yolda yalnız başına yürürler, nam
namus bekçilerine asla gerek duymazlar, kendisini korumasını bilir deli kadınlar. Aşk'ı arkadaşlığı ayırt edebilir deli kadınlar. Asla duygularından emin olmadan kimseye umut vermez, "umut" verdiği insana da "unut" demez deli kadınlar. Yeri gelir öyle bir topuklu ayakkabı giyer ki yürümek mucizedir, Ama mucizenin adıdır, deli kadınlar. bir erkeği ayakkabı gibi sever deli kadınlar, her ne kadar da ayağını arkadan vursa, kendisine acı verse , hoşuna gitti mi , sevdi mi o ayakkabıyı tüm acıyı kenara atarlar. Tamiri asla sevmez deli kadınlar, kırılan birşey oldu mu direkt atarlar. Tıpkı kendilerini kıranı olduğu gibi. İşte böyledir deli kadınlar, yalansız, cesur ve biraz da mert asla tahammulleri yoktur , kalplerine almazlar na'mert.
Içi dışı bir oldukları için bazen yanlış anlaşılsalar da , hiç takmazlar. Çünkü , zamanla kaybetmekten aldıkları cesaretle cesur olmuşlardır deli kadınlar...
çok tebrikler o deli kadını alkışlıyorum senide siz iyi bir çift olursunuz bence
Ama sen bu deli kadıni ağlatmak mi istiyorsun... Ee omuz uzakta amaaa.. Neyse sustu bu deli kadin.. Pes etti sanirim.. Teşekkur ederim deli ADAM.. Adam
Gibi adam... @keremDNZ
senden ötürü..)))))
Birincisi cesaretlik değil ya cesaret ya da cesurluk. İkincisi de doğruluk diyorum
Her şeyi belirtme ihtiyacu duyuyor musun böyle? :)
Pek tabii ki de
Dogruluklu cesaretli hepsi uyar. Sana sorumu dusunuyorum bir yandan gelicek az bekle :D
Bekliyorum :D
cesaret diyeyim ama işime gelmezse doğruluk olsun :D
Hahaha :) burdan sevmediğin bir kizi etiketle
düşündüm de sevmediğim yokmuş be :D jhdsahsf ne ballı insanım :D başka bişe de yavru harbiden sevmediğim yok :)
Cesaret be olum zevki ciksin opusme falan cikar bakarsin
bir kızı etiketle bakim suraya ayaklarini sabaha kadar emmek istiyorum yazz :sd
Agajahah ben her yerini emerim ama
Dedigimi yaptaa
Nasil etiketliyim anlamadim
Birisini etiketle dediğimi yaz etiketlemeyi biliyon dimi :D
Arkadaş ne Amarıkan özentisi gençlik oldunuz be bizim zamanımız da yağ satarım bal satarım , önümüze geleni kaparız vardı.
:( Eski günler...
Cesaret dersem? Evet bununla ilgili bir el atar mısın?
Ben hem cesaret hem doğruluk istiyorum. İkisi bir arada olsun lütfen.
ben seçim hakkı sunmuyorum. sadece doğruluk ! burada soruları ben sorarım sasddgsa
O kadar cesaret dedik. Tabi ki bir baş kaldırışta bulunacağım. Şimdi kadın kapat çeneni ve bana ne yapamam gerektiğini söyle. Hadi bakalım. Cümlemdeki asilliğe bak sen.
sitede hoşlandığın kişiyi bu soruya etiketle dsfdsad
Yok ki öyle biri.
cesaret tırt. :D
en sevmediğin kişiyi etiketle?
@ameliepoulaininparis bu olsun hadi
Cesaret dedigimizdede, cesaret edipte cesur bir eylem gerçeklestirme talebinde bulunani gormedik daha.
Bu başlık tutar.
Doğruluk diyelim bakalım görelim.
tek bir dilek hakkın olsa ne dilerdin;?
3 dilek hakkımın daha olmasını :)))
bu kadar çok talebe cevap veremezsin bence zor bir işin altına girdin :)
arkadaşlar yardım eder zorlanırsam;)
Cesaret. Ne çıkacak sonunda merak ettim.
Gidip patronumun kelini öpebilirim.
kendine ait bir fotoğrafı profil resmin yap :)
Oha. Çalışıp gelmiş cidden.
sevgiler saygılar:)
ve çdb köşeye sıkışır :)
pontikafa harbi zeki kızmışsın
haha:D zor olan birşeyi mi yaptım:)
Aaaa! Hani fotoğraf ya? Çamura yatmışsın!
Twitter alemlerine bekliyoruz seni ayrıca, kulakların çınlar mı bu saatte bilemem ama konuştuk walla : ))
cesaretlik desek bize oradan ne yaptırmayı düşünüyorsun?
Dogruluk da cesaret isidir. Hatirlatirsam bunun icin de ozguven goklerde olmali
Eğlenceli olmaz, aşk ilişkileriyle de alakası yok bence?
bu sitede benim için tek kategori var. el alışkanlıgı her soruda aşk ilişkilerini secerim :)
Cesaret dedim. Ne tür bir cesurluk isteyeceksin benden?
"Şu an tam da olduğun yerde bir türkü söylemeni isteyeceğim senden." :)
Tamam.
Tekrarlanmış Paylaşım olduğu için maalesef kalkacak.
hayır be daha önce sormadım :D
ben nedense bu oyunda hiç cesareti seçemiyorum genel olarak hep doğruluk derim
olur oynayalım haycanlandım bak şimdi dogruluk diyorum
Seninde kurban bayramın mübarek oldun. :)
Doğruluk olsun..
küfürü sık kullanır mısın
Bırak sık kullanmayı en son ne zaman küfür ettiğimi hatırlamiyorum. Hiç bir Anne baba küfrü haketmez. Hele Annelere ederken ayrı sinir oluyorum o edene. Annesi evde iş, güç, yemek yapmakla uğraşırken benim ne haddime o Anneye küfretmem. Sadece ben değil herkez için geçerli bu. Biraz detaylı söyledim :))
teşekkürler güzel yorum :)
Rica ederim. Doğrular herzaman en güzeli :)
Dilersen başkada sorabilirsin tabi illade sor demiyorum. Istersin yanii :)
şu an aklıma gelmiyor iyi geceler :)
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!