Doğruluk mu, cesaret mi oynamaya var mısınız?
Tüm site halkı olarak oynayalım hadi. Seçin bakalım doğruluk mu, cesaret mi? Sorular neler?
Tüm site halkı olarak oynayalım hadi. Seçin bakalım doğruluk mu, cesaret mi? Sorular neler?
Cesaret =)
burdan düşürüp birlikte olduklarım bile faceden eklıyor :D olum git başkasınla ugras bız kacın kurasıyız D:
-----------------------------------------
Kimden: "*******"
Tarih: 18.08.2011 22:18:34
Tövbe
Evet bende oynamak isterdim genel olarak zaten bu tür oyunları çok seviyorum ben yani eskiden de arkadaşlarım ile oynamayı severdim. çünkü güzel sorular ortaya çıkardı bazen de değişik sorular bu yüzden de doğruluk mu cesaret mi oyunlarını seviyorum ben ama maalesef uzun yıllardır hiç oynamadım belki de bir gün oynayabilirim. yani bu tür oyunları oynamayı çok seviyorum çünkü, ben doğruluk diyorum şu an için ama cesaret de olur fark etmez.
Senin ara ara yorumlarını okuyorum da ciddi benzer yönlerimiz var, ben de mesela doğruluk ve cesaretlik oyununu oynamayı çok severdim, el yakmaca, hambıl falan oynamaya bayılırdım ama işte ne yazık ki en son ortaokulda bunları oynayabilidim. Ben de maalesef yıllardır oynayamıyorum. Sadece demek istedim yanlış anlama :)
@ayyıldızgökyüzü Teşekkür ederim :) benze yönleri olan insanlar ile denk gelmek çok zor oluyor
Ne yazık ki öyle...
@ayyıldızgökyüzü Görüşlerimi de beğendiğin için teşekkür ederim :)
Rica ederim ☺
ben cesaret diyorum ve cesur bir soru bekliyorum :D
boxerım :-)) en güzel kelimelerin yazılı bulunduğu boxer :-)
Hoş sorular hoş cevaplar olmuş..
Cesrate deyınce hep link istiyorsun.. fotograf yuklemeycegım ıcın garantıye alıp
dogruluk dıyorum...
Cevap
3084Cevap
kime göre neye göre doğru ?
Ben dürüstlük diyorum :)
Oha her akşam mutlaka :| kendi kendime şaklabanlıklar yapmayı, yüz ve vücudumun alabileceği en eneteresan şekilleri hep denemişimdir :)
Galiba :)
tanışma aşamasında dürüst olan ayrılma aşamasında cesaretli olmayan insanlar için yapılmış bir oyun... hatta geleneksel bir isviçre oyunu olarak biliniyor... ama ülkemizde nedense tanışma aşamasında partnerin tşörtünü çıkarmak için hamle olarak akla gelir... kısıtllı düşünen beyinler için sıradan bir saçmalık :)
Hiç asıl amacın o değilmiş gibi gidip bir kızın veya erkeğin memesini, poposunu, cinsel organını elledin mi? :)
galeri7.uludagsozluk.com/.../...-efekti_505049.jpg flas tv deme korkuyorum
ahahah😂 doğruluk mu cesaret mi
doğruluk xd
flash tv , samanyolu vs izler misin
flas tv değilde samanyolu izliyom hatta isimleride şöyle oluyor Düğünde Takılan Altınları Vermedi Diye Gelinine İşkence Yapıp Bedelini Ağır Ödeyen Kayınvalide :ASDASDASDAD
ahaha😂😂 😂😂 ben az önce flash tv izledim, sevdiği kız onu sevmeyince intihar eden adamın dramını anlatıyordu
çok vahim durumdayım biliyorum 🙈🙈😷😷
doğruluk mu cesaretlilik mi?
Cesaret
makyajsız fotoğrafını nasılım diye sor knk
Zaten sormuştum bunu ayrıca çoğu fotoğrafım makyajsız
Ben zaten yalan söyleyemem bilmiyorum huyum kurusun ailem boyle aliştirdi.
Nasil olsa ölecem birgun diye hicbir korkunç dedikleri ölürsün yapma dedikleri şeylerdende kaçmayip hepsini yaptim.
Sordugun soruyu anlamadim heralde
3 kere soyledim tek başkada soyledim 20 21 senedur :)
ben varım ağa :D
imgkelebek.hurriyet.com.tr/.../arif.jpg
evet bunu yüzüme söylediğinde sadece dinledim kendime şaşırdım
sen yaşadın mı bunu?
bana yapanı aşık ettim kendime sonra tekmeledim böylece aldı payını :D sor bakim :)
lisede sevgilim ilişki yaşayalım demişti namuslu erkek olup 2 saat dil döktüm gereksizdi bırakıp gitti zaten keşke yapsaydım diyorum :D arada hakkını helal et diye yazar ben hep ayın şeyi derim ne varsa öteki tarafta :D değmezmiş keşke yapsaydım diyorum.
sen biriyle bişey yaşadın mı?
https://i.hizliresim.com/EqXMM8.jpg
hayırlı bayramlar :)
İpnelik mi pştukluk mu oynayalım?
https://i.hizliresim.com/31gO7p.jpg
:D
Bir şey diyeceğim ama olmayacak...
Yahu bırakın şu saçma sapan oyunu!
Okuyun, izleyin, yazın, çizin, dinleyin...
Olmadı gidip uyuyun...
burada uygulanabilecek cesaret ne olabilir ki?
o yüzden doğruluk diyorum :)
soru kaldırılmazsa tabi :D
bu doğruluğa mı giriyor cesarete mi? sanki arada kalmış ikisinden de var :)
üşendim karar vermeye uykulu uykulu. sen seç benim için. doğruluk mu? cesaretlilik mi?
sonra da sorunu sor :D
Cesaret 😄
sorumu alayım :D
Kızlardan birine laf at 😄
hoaydaa
hiçte yapmadığım şey :D
ne diye laf atacağımı da seçseydin bari 😒
Onuda sen bul hadi bekliyorum 😄
laf atmaktan kastın sataşmak filan da oluyor mu yoksa
yoldan geçen birine abuk subuk bişeyler derler ya onun gibi mi nasıl olacak :D
Abuk subuk şeyler söylüyceksin 😄
ben bunu akşama kadar düşünürüm heralde
sonra değidik bir şey bulamayıp 30 senedir söylenenlerden birini söylerim heralde 😂
Ne soracağını merak ettim,sırf o nedenle doğruluk
Madem böyle makul, mantıklı bir insansın, neden zamanında işletme seçmedin?
Seninde mübarek olsun arkadaşım. Doğruluk tabii ki ✌️
En son ne yalan soyledin 😃
Vay Z👏😊
ben her şeyin üçüncü bir şıkkı olması gerektiğini düşünüyorum onun içinde bunların yanına adalet konulsun isterim.
Bu soruyu tam 3 kez sorduğunu gördüm, belki görmediklerimle beraber 10 defa falan sormuşsundur asdfg :) ben varım, doğruluk diyorum :)
Vay be :)
Hiç de değil :)
Her zaman doğruyu söylediğim için benim açımdan oynaması kolay bir oyun :)
Modlar bile oyuna katılmış..
Soru şikayet edildi...
Oynamıyorum..
Bende modlari bir bir yonetime sikayet ediyorum.
Onca hak eden duzgun insan varken boyle sacmalik yapilmaz.
ekran görüntüsü aldım kardeşim, bizzat ileticem..
Ya ben de şunu anlamıyorum, tamam soruyu sevmeyebilirsin anlarım, ne bileyim, bize bir düşmanlığın vardır anlarım ama sana cevaplayacaksın diye bir şiddet falan mı uygulandı?
Cevaplamazsan cevaplamazsın kardeşim, zorlayan mı var?
Ayyy cok heyecanluuu 😍😍 Doğruluk mu desem ay tamam doğruluk olsun ^.^
Cesaretim olmasa yorum yapmam akıt gelsin. #Dasdfghjk
Doğruluk, cesaretlilik?
@ayfonuolmayangörl sen seç. #Dasdfghjk
Türkiye'de hakkını aramak en büyük cesaret değil mi..
Doğruluktur, öncelikli olmalı tabi ki cesarete yerine göre gerekli. Şayet bir insan her şeye cesaretli ise o insan cahildir.
madem cesaret dedin o zaman gizlilikten çıkmanı istiyorum :P :)
Cikiyim tekrar giriyim :D
Ben Türk ruleti seviyorum! Hem doğruluk hem cesaret! 2 sini de aynı anda yaparım!
o zaman 2 side olmuyor ki? gay değilim çünkü? mantıklı imkansızlıklar iste benden !
bende diyorum ki hem cesaret olsun hem doğruluk olsun isteğinde diyorum :d
sadece 2 dakika
profilde
Dogruluk cesaret demektir.
Cesur olamıyanın sözü yalandır.
E bazı şeylerin cesaretle alakasi yok k8 . d işimizi saglama alıyoz :D ama doğruluk da sınır yok. d
Cesaret desem ne diyeceksin? Doğruluk desem ne diyeceksin?
hep doğruluk derdim. ama yalan söylerdim. amacım dışlanmamak ve herkesin sırrını öğrenirdim ayrıca düştükleri durumları izlemekten keyif alırdım:D
çocuktum o zamanlar. deli cesareti şimdi gözlerimden, yanaklarımın kızarıklığından anlarsın yalancı olduğumu ama :)
e olgunlaşınca insanın hayatına değerler giriyor. ve kendine çeki düzen veriyor. çocukken cidden her anlamda fena bir çocuktum. yıllar sonra facebookta buludğum arkadaşlarıma arayı bozan, ispikleyen kızın ben oluğumu itiraf etmiştim mesela. :D ama kurban seçtiğim kıza asla söyleyemedim. neyse ki hepmiz dostuz :D
ovv bende neler neler var da daha anlatmayayım hahah. ama bunların sebebi hep mutsuz bir çocukluk geçirmiş olmamdı. şimdiki hayatımı çocukluğumla kıyasladığım zaman onca derse rağmen kesinlikle çok daha mutluyum.
*derde
çocukken mi evet.
mutsuzdum. bir anda yerimden yurdumdan ayrıldım. durumumuz çok kötüydü. ailemin benimle vakit geçirmeye hiç zamanı yoktuç yalnız başımaydım.
ckzuk
Ben osurayım siz yetişin bana
rahatlamak isteyenn takılsın
Otur, sıfır.
seninleyim panpa
"Cesaret" dediğimde başıma kötü bi' şey gelmişti ama yinede yapmıştım..
Bu riski bi' daha almak istemiyorum.. "Doğruluk"
Bu sitede hoşlandıgın biri var mı?
Var..
Şimdi de "cesaret" demek istedim =/
Resmini 2 dk lıgına profile koyup kaldır
al =/
tamam tatlsıın
O kadarda yaptık, bi' EİC'i haketmedim mi =/
yaptım balım
Çok iyisin =//
Herşey olsun cesaretlikte ve erkek kıza kız erkeğe sorsun kız Kia erkek erkeğe sormasin
Gayet başarılı 👍 güzel :) bçyle yapalım 😊
Kural değişikliklerine ekliyorum :)
Birazdan değişik kurallarla bir soru daha açacağım orda görüşürüz :)
var mısın benimle duygusal bağlamda bir ilişkiye ve ilk ilişkim olacak hadi be gideceğimiz yer mezar ne kaybedersinki ama ben çok şey kazanırım inan :)
Bu soru mu yaşın küçük :)
18 millete bakıyorum 16 17 yaşında yok şunu yaptım yok şunu becerdim bıraktım felan ama ben böyle değilim para veripte yapabilriim ama inan öyle olacagına hiç olmasın diyorum bakımlıyımdır vücudum zayıf ama iyi hadi be kardeş yok olacagız benim dünyanın en mutlu insanı olmam senin elinde...
patlamayan bizden değil
Ne kadar cabalarsan cabala doğrulardan kaçamazsın doğru bir çorba gibidir sıcak olduğunda dumanı çıkar soğuk olduğunda ustü kabuk tutar yani iki şekildede sıcakmı soğukmu olduğu belli olur doğrunun
sizi dışarı alalım lütfen.:D
bu şişe durmuyor ki? demek ki şişede durduğu gibi durmuyor sözü bunun için m geçerli
Cesaretim olsa şimdi çok başka şeyler olurdu hayatımda :)
doğruluğun kendisi en büyük cesarettir deyip susuyorum :)
kesinlikle :D
Gelin size doğru bir şey söyleyeyim ama duymaya "cesaretiniz" var mı bilmiyorum...
Bro bayanlara cevap full erkeklere hic cevap yok :)
Vay be soru 2011 de sorulmuş...
Soru sormak isteyen sorabilir 😂
10.03.2023
Doğruluk 😂
Rekoru tazeleyelim dedim. Soruyu soran ne oldu yaşıyormu ki 🙂
cesaret eğer cesaret olmasaydı zaten doğruyuda söylemezdin cesaret doğruluğu tamamlıyor
Annene deki ben dul bırıne aşık oldum evlencem de
cesaret hadi baalım bu site üzerinden söyle nabacaksam
Aman Allahım
En sevdiğim oyun 🙆
tabii ki doğruluk ^.^
Bugün ki sütyen rengin :) ?
doğruluk dicemde dostum ne kadar inanırsın bilemem ateş beni çağır hadi
Doğruluk. '-'
Cesaret de diyesim var ama işte sjfsgv..
Doğruluk
Ama kimse sormaz bana şimdi kalıcam mal gibi şnşjşfşşhş
Yok artık mal herif ya. Azmış galiba başka kapıya git
Ulan varya biriniz de beyninizle düşünün
doğruluk diyeyim ilk :D kalkmazsa soru sor istediğini cevaplarım :D sonra da cesaret derim :D
doğruluk.. dürüst olalım da cesaret gereken yerde gelir..
evde hiç çıplak gezdin mi sorum geldi pembe de bakıyım
Gezdim
Hayir
Eğer edebsiz bir şey olmadığı sürece cesaret diyorum ben. Kapalı biriyim ona göre cevap almak istiyorum.
Doğruluk; Bugüne kadar en pişman olduğun aşk ilişkisi ve nedeni?
Ama derindir benim sorularım cevapsız kalabilirsin.. İster misin yine de? :)
Bizi en zayıf noktamızdan vurdun be ablası, karı varsa ben de varım.
Doğruluk
"Yalnız bu soruyu bir bayan soraydı Popüler soru olmuştu herhalde"
çok umrumda değil kardeşim ;) neyse soruyorum en son kime yan baktın D:
peuhahahahah :D Buna
https://www.youtube.com/watch?v=YTL7bzKQNaE
evet hemde cok lısedeyken babama cok soylemısımdrı :D Allah affetsın
Dogruluk bro gaza geldım buyur bızım gızlımızde yok.
Hıc tanıdıgın bırne arkdasının veya bı akrabanın kızına yan gözle baktınmı?
Hanı yatak hayallerı tavlama fılan?
SInırlenme kardes oyun bu :D
Ben doğruluk diyorum ama mıy mıy yapmayacağıma söz vermem😁😄
ne renk sütyen giyiyosun :D
Mıymıy
sen kaşındın ama :D
Farkettim ! Diğerlerine çorabın ne renk demişsin ama adalet mi bu?😂
tamam soruyorum :D diyelim ki çıplaksın ve 3 kıyafet giyme hakkın var :D iç çamaşrları da dahil olmak üzere bu 3 hakkını nasıl kullanrdın :D
Pardesü giyerdim 😉😄
3 giysi diyorum ama :D
Zıbın, pardesü, ayakkabı
:D zıbın ne :D
ikiside olur abi fark etmez cesaret desek daha eğlenceli olur doğrulukta anlatcak bişey yok saklayacak
geçenlerde cesaret demiştim bu sefer doğruluk diyorum :)
En son ne zaman agladin
tarih olarak kafamda net değil ama yine bir filme ağlamışımdır kesin. Sanırım "Sevimli Tehlike"nin sonunda ağladım ondan sonra ağladığımı hatırlamıyorum, demek duygusal film izlememişim bir kaç haftadır :D
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?