Güncellemeler
1 yıl
Asker de cumhurbaşkanını destekliyorsun halk nasıl savaşsın ki halkın sşlahı yok tankı yok o insanlar iyki kaçmış kaçabilen iyi ki Türkiye var
Güncellemeler
1 yıl
*destekliyorsa
Ya esat geri gelirse neden ilk günden koşa koşa gidiyorlar 10 yıldır Türkiye’deler hiç mi alışmamışlar hem de Suriye’de ev yok iş yok😔O hapishane koşullarını yeni gördüm burada kaldıkları yıllar boyunca Suriyelileri insan yerine bile koymazdım küçümserdim şimdi vicdan azabı çekiyorum onların savaşma gibi bi olasılığı yokmuş orada kalsalar direk hapsedileceklermiş bir odada betonda 300 kişi kalıyormuş ya yatak yok betonda yatıyorlar kimisi yerin altında kalıyor kimisinin eli ayağı kesiliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sevmezdşm ama cok uzuluyorum artık gercekten cok zor durumdalar Allah yardımcıları olsun
Ve küçümsediğim için çok vicdan azabı çekiyorum
Esad devrilmeden önce içerde neler yaşandığını bilemezdik şimdi öğreniyorum
Ben de aynı şekilde. Hiçbşr zaman bir şey demedim ama hep rahatsız oldum. Allah yardımcıları olsun çocuklara cok uzuluyorum
Evet Allah’a şükğr yüzlerine bi şey demedim ama içimden küçümsedim şimdi benim için Türk gibiler yüzleri de beyaz aynı coğrafyanın insanıyız
Ya yüzleri ister kara olsun ister beyaz ırklarıyla asla ilgilenmedim Rus olsalardı da Arap olsalardı da benim için aynı olurdu. Ama hep çekindim onlara üzüldüğümü söylerken. Deprem zamanında yağma yapan Suriyeliler kadar o şartlara rağmen kendi ülkelerinden yardım gönderen fırıncı Suriyelileri unutamıyorum hâlâ da🥺
Yağma yapan Afganlar değil miydi genelde zaten pis kokan da onlar
Bilmiyorum zaten bu ülkede ne pislik varsa onların üstüne yıkıldı
Yazık ya şimdi anlıyoruz hem hapsedilmekte kaçıp hem de burada gördükleri muamele. Ama evli Türk adamlarına ikinci eş olmaya çalışan Suriyeli kaıdnlar da varmış diye duymuştum
Ya bunlar ırk meselesinden ziyade karakter meselesi öyle Türklerde var ona bakarsan cok uzuluyorum onlara Allah yardımcıları olsun umarım bu onlar için bir tuzak değil kurtuluştur
İnşallah
Tuzak olabileceğini sanmam. Esadın 13 yıldır ülkesinde vatandaşlarının çoğu yok, fazla bile dayandı
Bilemiyorum siyaset işleri cok karışık ve tehlikeli umarım mutlu olurlar
Kolay kolay geri gelemez, bir hükümeti devirmeyi başardılarsa zaten içeri sokmazlar. Abd'den, Rusya'dan yardım istemiş, ancak bildiğim kadarıyla destek gelmemiş.
Kim niye o kadar iğrenç birine destek olsun ya İsrail bile Filistin’e bu kadarını yapmadı kendi halkına bunu yapan dünyada örneği yok bence bu Arap da değil
Eh, iç savaş böyle kötü bir şey işte.
Bu kadarını kimse kimseye yapmaz ya başka ülke başka ülkeye yapmaz bu sadney hapishanesi dünyada bir ilk
Esir alınan çoğu insan o denli kötü yerlerde tutuluyor.
Allah esir olmaktan korusun. Dedemin dedesi de esir alınmış 8 sene haber gelmemiş😞
Kötü bişey tabi.
Bu Esad’ı nasıl devirebildiler ya adam o kadar zengin çok gücü vardır
Muhaliflerin de bir destekçisi vardır elbet.
Türkiye
Evet, öyle.
Abla bu insanlar bayramda tatile Suriyeye gidiyordu farkında mısın
Pek duymadım hem de o gidenler de hapsedilmiş ve geri gelememiş olabilir
Erken giden memleketine sahip çıkar. En güzel iş ve yerleri kapar
Ama nerde kalacaklar
Hayır be defolsunlarrr
Yazık onlar insan değil mi Almanya’da onca Türk var Almanlar ses çıkarıyor mu
Bizim Türk'ler orada huzursuzluk çıkarmıyor. Ve gayet de çalışıyolar kanunlara uyuyolar ve evet Suriyeliler insan değil benim gözümde.
Günaha giriyorsun veda hutbesinde ırk olarak kimse birbirinden üstün değildir demiş peygamber efendimiz (s. a. v). şimdi Semih çelik gibi Türkler var diye biri Türkler insan değil dese baya düşüncesizce olur değil mi
Kimse böyle bişey yapamaz maalesef
Sueiyeler için deriz ama
Senin demen bir şeyi değiştirmiyor ben geçmişte düşündüklerimden çok utandım Allah sana da o vicdanı nasip etsin şu yaşananları bi hristiyan alman da yaşasa aynı şeyleri hissederdim hiçbir masum bunları yaşamamalı
Suriyelilerin ya sana bisey olmasn
İnşallah. Ama Allah seni bi Suriyeli olarak da yaratabilirsin hepimiz kuluz ve imtihan olmaya geldik sonuçta. Küçük çocuklar bile askerler tarafından aslanların önüne atılmış yem edilmiş
*yaratabilirdi
Allah yardım etsin
Bos Yapma
Vicdansız köpek
Sen de git
Suriyede ki olaylar bilesigin cok acik Evet masum insanlar cani cok yandi Ama
Orta dogu cografyasinda savasan gruplar hic biri masum degil simdi Gelenler Masum mu sence? Htş denen oluşum? Gecmisininden haberin var mi Yakin gecmisi Liderinin kim olduguna bak anlarsin
Evet senin ulkende Oylw insanlar cirit atiyor su an Yarin senin benim cocugum da Bu tehlikeden muzdarip
Turkiye fazlasini yapti 0 yardim etti Ab Abd
Bizim vergilerimiz gitti ustune hep...
Kendi milleti Arap ulkeleri bile bunun ceyregini yapmadi Fazlasiyla Insanlik gorevini yapti bu ulke Guvenli sekilde gitmeleri gerekiyor artik duzelince isler
Arap ülkeleri zaten çöp. Allah cezalarını versin zengin olup da mazlumlara yardım etmeyenlerin. Onlar filistinde insan dışı bombalanmlar olurken gıkını çıkartmadı ki başka bi ülkedeki iç savaşa karışsın.
Kulli zarar yer bizim icin
Asil simdi basliyor sinema
Amerika istedigini aldi 2 boldu suriyeyi
Adam guclu demissin Muhalif lideri denilen Kisiye asagida
az arastirsan ne oldugunu anlarsin Guclu felan degil arkasi var
Güç derken askeri güçten bahsetmedim 135 milyar dolar serveti varmış aileden zengin, bu kadar parası olan birinin koruma önlemleri ve yanında tutacağı insan çok olur o yüzden nasıl onu korkutup kaçırabşldiler Allah büyük
Halk gucu yok cunku
Halkı var mıydı ki Suriye’de kalanlar hapiste kalmayanlar da Türkiye’de gibi geliyor bana. Gerçektendevrilmeden önce Suriye’de normal evlerinde yaşayan insanlar var mıydı
Var tabi ki
Kalsınlar mı ya
Bize göre kalmasınlar ama onlara göre kendi menfaatleri açısından kalmak istemeleri lazım