Sürekli kendi kendine konuşmak, bazen gülmek ve takıntılı düşünceler, geçmişi (eskiyi) unutamamak?

Ben de birden fazla psikolojik sorun var ama şuanda depresif bozukluk ilacı kullanıyorum Abizol 5 mg ın yarısını. Ama bende depresyondan ziyade takıntılar var kafam sürekli aşık olduğum kişiyle meşgul, geçmişi hatırlamak istemiyorum ama hatırlıyorum. Sürekli o aşık olduğum kişiyi ve arkadaşlarını stalklıyorum. Bazen rahatsız edecek kadar mesaj atıyorum. 6 senedir böyle ben napıcam napmam gerek. Doktora gitsem ilaç verir mi bunun için çünkü şuanda Abizol kullanıyorum.

Sürekli kendi kendine konuşmak, bazen gülmek ve takıntılı düşünceler, geçmişi (eskiyi) unutamamak?
Cevapla