AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
579Cevap
Neresi çekiciyse oralarına? Bazısında bakılacak hiç bir yer yoktur ve bakmayız.
Hm peki
saçma gelicek belki ama ben ilk kaşlarına ve burnuna bakarım :) özellikle burun güzel olcak aga :)
Farklı :)
Her erkeğin ilgisi farklidir seni süzen kendini ikna etmeye calismis.
Anladım sağol :)
Kim nederse desin erkek ilk bakışta fiziğe bakar 2, bakış gördüğünü kontrol eder 3 bakış kızın davranışlaırına bakarki ona göre kendini ayarlar.
Dost basa dusman ayaga bakar ya,
once ayaga bakiyor, dusman gibi sonra yukarilara bakiyor dost gibi.
en son oluyorlar kavgayla baslayan ask gibi.
Refleks işte ergenlikle birlikte kazanılan bir alışkanlık. İstemeden oluyor çoğu zaman. Siz de ilk seferinde ne yaptigina bu kadar takilmayin sonradan nasil bir insan iyi mi kotu mu niyeti ne bunlara bakin caniiiiiim
O an azmıştır her kızı gider olarak görür ondan süzer. O baktı bakmadı takılma kimsin ger gördüğüne bakar yani takılacak bişe değil ha bakıp senle konuşmaya çalışanlar olursa demek etkileniyolar
Anladım sağol :)
Benim Görüşüm eller. Bir kızın Elleri temiz ve Çatlak değilse 2. plan olan dudaklara bakar Dudaklarda Güzel ise Tamamdır o erkek size aşık oldu demektir
peki anladım :)
:) Yardımcı olduysam ne mutlu bana
oldunuz sağolun :)
madem erkeksiniz açık konuşun... tabikide kalçasına memesine dudaklarına dişini fırçalıyormu temizliği vs vs benim gözler radar gibi bütün bunları 30 sn de öğrenirim
Ahahaha 😄
Çoğu insan popo göğüs göz der. Yanliz benim baktigim hal ve hareketleri ayaklarini hangi acida tutar saclariyla oynuyormu devamli ve dikkatli olarak karsisindakini kesiyormu bunlar önemli olan
Peki
Senin Su Assadan Yukari Suzme Olayi Genelde Abaza Ve Kürt Toplumundaki Avareller Yapiyor Onlar Yuzunden Saten Kizlar Erkekleri hep Yanlis anliyor ya :D Ben ilk Gozlerinin icine Bakarim Heh iste Bu kadin Benm Olmali derim Gerisi Saten Gelir :D
ben süzmem güzelse Allah sahibine bağıslasın der daha bakmam. sevgilimden baskasını görmez gözüm
Uvv anladım :) Allah bozmasın sevgilin şanslıymış :)
amin :) saol :)
O asahidan suzme isi rastgele olur. Yere dogru bakiyodur sagidan suMeye baslr. Ben ilk gozlerine bakar ardindan tum yuze bakar sonrada vucudunun hatlarina odaklanirdim. Kalca bel gogus falan
Anladım
İlk olarak gözlerine bakarım ama kalça ve göğüs ve dudak gelir sırasıyla.
peki :)
Ok :)
önce genel duruş kilosu kıyafeti sonra yüz ama önce tabiki kıyafet ;)
Hm peki :)
Aşağıdan yukarı değilde yukarıdan aşağıya süzerim ben genelde ilk samimiliği ve gözlerine bakarım
Peki Güzel
En dikkat çekici özelliği neyse ona. Bu herkeste değişir.
Peki anladım
yüzüne bakarm direk tatlı şirin bişeyle kosup sarılasım gelir :dd
Uvv güzelmiş :)
Diğer erkekleri bilemem ama benim için ilk başta dişleri sonra da tırnakları.. Bir kadın ne kadar güzel olursa olsun, eğer dişleri ve tırnakları kötüyse bitmiştir. Gözlerimin içine bakmasıda önemli bir husus tabi
Güzel bir bakış açısı
Erkek kadinda ilk önce fizige bakar sonra ic guzellik der
Anladım
Ici de kotuyse kiz ne kadar guzel olursa olsun zaman iliski biter
Tabiki
Ben kızın arkasından yürürken hızlı adımlarla kızı geçip yüzüne bakanlardanım :)
Ahahaha :)
Kötü bişey yapmıyorum be :)
Çok komik oluyo ama ben öylelerine çok gülüyorum :)
merak işte :) acaba güzelmi diye :)
Anladım :)
Bakmam sevdiğim adama bakarım. onda da en çok gözleri ve gülüşüne hastasıym :)
Ovv bendee :)
aşağıdan yukarı süzüyorsa kalça seviyordur yukarıdan aşağıya süzüyorsa göğüs ben genelde yukarıdan aşağıya süzerim :)
hoş mu diye bakarım. sonra çevresine yaydığı enerjiye bakarım. ve evet bu ikisini aynı anda yaparım..
Güzelmiş
önce bir bakarım insan mı diye :D tabi süzgeç kriterlerinden geçip dikkatimi cezbettiyse :D önden meme arkadan popo bide
Peki sağolun
Vücut ölçüleri önemlidir. Bir kızın alıcılığını en çok belirleyen şey yüzü ya da huyu değildir %10 belirler. Bir kızın fiziği daha önemlidir. Ta ki evlenmelik bakana kadar
Anladım
baktım ki insanlık güzellikle olmuyor, gözlerinin içindeki masumiyete bile bakar olacaksın seni sen olduğun için sevse yeter de artar artık, gün gelir o ucuz aşklar biter sahiciler yanında kalır
Anladım sağol
=))
Dekoltesi olmayan birisi ise yüz güzelliğine bakarım. Önce iyi taraflarını düşünür sonra kötü taraflarını düşünürüm. Sonrada aman ben buna bakmam be derim.
Hmm farklı
Fiziğin hoş olduğu için belki hislandigi için tahrik etmiş olabilirsib şahsen ben kadim tarafında bek bakmam gerek yok çünkü çoğunun altında bir şeytan yatar.
Çoğu erkeğin içinde yatan odun gibi :)
bakışlarına bakarım tatlı mı çekici mi itici mi diye tabi bunları en iyi gözler anlatır.
sonra bakımlı olup olmamasına ondan sonra genel itibariyle fiziki ve karakteristik özellikleri
İlk olarak dış gorunuş yani :)
algıda seçicilik diyelim :D
Ahahaha peki öyle diyelim :)
Türkçesine; resmen konu başlığında katliam yapmışsın. sende ilk dikkatimi çeken Türkçeye tecavüz edişin ::(
Ben soldan sağa ya da sağdan sola süzerim gözlerini :D
Hm peki :)
Tweet uzaktan kilo boy uyumu incelenir sonra yaklaştıkça yüz güzelliği sonra fizik işte
İlk fizik, Sonra nedenini bilmediğim şekilde ayakkabı :/
Hmm farklı ama iyiymiş :)
Peki sen; İlk gördüğün bir erkekte nelere dikkat edersin? :)
Hiç bişeye dikkat etmem bakmam bile sevgilim aklıma gelir kafamı çevirip onu duşunurum :)
Helal bacım :D :D
Sağol :)
:))
Yüz mimiklerine tırnaklarına ve saçlarının kıvırcık olmasına dikkat ederim.
Uv tamam :)
Eli ayağı düzgün olsun diye boşuna denmiyor. Ayaktan başlıyolar demek.
Ahahaha :)
yalan yok ilk bakış göğüs ve kalça odaklıdır yavas yavas map açılır
unuttuğu bir şey var mı kızlara hatırlatmak için...
-aa merve bilekliğini takmamışsın çok ayıp..
Anladım farklı bir bakış açısı
Dudak her şey. Samimiyeti ele veren dudaktır, gülümsemedir.
Her zaman dedigim birsey vardir. Bir bayani gosteren gerdanıdır. Once bir gerdana bakarım.
Ben antrikota bakiyorum
Oda bir bakış açısı tabi :)
süzenden nefret ederim tamam bakarsın eyvallahda yani bunu göstere göstere yapma ben erkek olsam şahsen bir kızın gözlerine bakarım herşeyden önce
Önce yüzüne bakarım, sonra ayakkabılarından başlar giyimine ve fiziğine göz atarım.
Saçlarına
Ses tonuna
Dudaklarına
Böyle gider sıralama.
öyle kalcalara bacaklara bakıo ayakkabının rengıne bakmıo
Once kalcalarindan baslar fizigene bakarim sonra goz gibi diger detaylar :)
ben önce göz şekline göz rengine sonrada göğüslerine bakarım..
Gözler önemli. Gözleri ne kadar masum bakıyorsa o kadar etkilenirdim :)
Ben bacak uzunluğuna bakarım arkadaşım göğüslere bakar bir diğeri gözlere bakar bu değişir
Sizin fikrinizi öğrenmek isterim :)
sanırım kalçalar :)
Peki teşekkürler :)
önce yüz yapısına bakarım gözler dudak burun kaş vs. tamamen yüz şeklinide diyorum uzun mu yuvarlak mı karemi üçgen mi artık neyse. sonra karakterini merak ederim hareketlerini gözlemlerim sanırım.
alıcı gözüyle bakıyordur ne var bunda :) sanki siz bakmıyorsunuz. hadi bizim bir amacımız var. siz erkeklerin totosuna niye bakıyorsunuz :)
ben bakmam ne fotosuna ne kendine :) bana bakanda anca öyle bakakalır işte :)
vuhhuuu vücuduna güveniyorsun yanii
yok o yönden değil hani alıcı gözüyle bakıyodur dedin ya havasını aldı işte :) sevgilim var :D
sevgilin var mı diye mi sordun :S
Ahahaha noldu :)
la banane sevgilinden :) varsa var. hava mı atıyorsunuz gözümüze sokuyorsunuz
Saçmalama be neyse uzatmayalım bye :)
önce bacaklar, bacaklar düzgün olmalı , bence bir kızı çekici hale getiren ilk detay düzgün bacaklar, bu yüzden seni süzmeye aşağıdan başlamış ;)
peki :)
ee güzel mi bari
bak merak ettim şimdi :)
Sapıklaşma :)
ya ne alaka şimdi, sapıklık bunun neresinde,
Bilmem :)
ya zaten size göre bütün erkekler potansiyel sapık, :) ,
Ahahaha çoğunluğu öyle :) ama arada normalleri çıkıyo :)
Saol en azından insaflısın :)
Ama ben halâ merak ediyorum
fazla merak iyi değildir :)
Ya ben o klişeye pek itibar etmiyorum, belkide iyidir hım
Hem ben merakımı gidermiş olurum, sen ne kaybedersin ki
Tabikide ilk önce duruşuna dikkat ederim konuşma tarzına , arkadaş ortamına, gözlerini süzerim bir 2 gün sonra tanışmak için yanına giderim :)
Peki sağolun :)
^^ Önmli degil.
burun saç ve ellere dikkat ediyorum farkında olmadan hani ellerine bir bakayım burnuna bakayım diye düşünmeden direk gözlerim oraya gidiyor
Alışkanlık ya da takıntı sanırım :)
saç biraz takıntı evet :)
Genelde verilen cevaplardan biri :)
Bu devirde gözüne , saçlarına felan gibisinden cevaplar biraz eski kalır bence :)
Yanlışsam düzeltin.
Doğru
O yüzden soru bazı durumlar hariç sorulacamayak bir soru.
İlgimi çeken kızın gözlerine bakarım gerisi boş orada tüm herşeyi bulur insan ama bakmasını bilen
Öperim dudağından devam ediyorsa hayır gelmez suratıma tokadı yersem peşinden ayrılmam
Önce kıyafet saç analizi tarzına bakarım sonra konuşursak konuşmasına kültürüne bakarım ortalama 2 dk içinde notunu veririm kız neyse ona göre muamele yaparım :)
%90 cinsellik dusunmeden bakarim yuzune gozune gulusune endamina %10 da erkek olarak insan bazen arzuluyor yapacak yok ancak bu kadar da olsun sonucta sapik degilim ya :)
Önce göz teması olur. Sonra enerji alıyormu almıyormu. yani bir scaklık hiseediyormu.
Göğüs ve kalça dışında mı?
Gözlere, gülüşe ve dişlere bakarım annem..