Aşırı aptal bir insanım ve düzelmiyor bu durum ne yapacağım bilmiyorumda?

Ders çalışmıyorum, onu yapmıyorum bunu yapmıyorum boşbeleş bir insanım kafam basmıyor o kadar matematik çalışıyor netler yerlerde lanet olsun gerçekten lanet olsun yapamıyorum netlerimde mal gibi zaten herkes dalga geçecek bir yer tutturamayıjca yine zehir olacak tüm yaz of of

Aşırı aptal bir insanım ve düzelmiyor bu durum ne yapacağım bilmiyorumda?
Cevapla