Psikologlar, trafikte sinirlendiğinde içlerinden ‘şimdi bu öfkenin kaynağına odaklanalım’ der mi yoksa kornaya abanır mı?

Psikologlar, trafikte sinirlendiğinde içlerinden ‘şimdi bu öfkenin kaynağına odaklanalım’ der mi yoksa kornaya abanır mı? 😅
Psikologlar, trafikte sinirlendiğinde içlerinden ‘şimdi bu öfkenin kaynağına odaklanalım’ der mi yoksa kornaya abanır mı?
Psikologlar, trafikte sinirlendiğinde içlerinden ‘şimdi bu öfkenin kaynağına odaklanalım’ der mi yoksa kornaya abanır mı?
Cevapla