Sevgilime karşı çalkantılı hissediyorum. Açıklamayı okuyun. ne yapmalıyım?

  • Online bi ilişkim var ve bir buçuk yıl falan oldu sanırım. Benden çok daha büyük bir kız kendisi ve yaş farkımız var. Ama beni idealize ettiğini düşünüyorum. Dil bariyerimizde var. Ben hala yaş olarak küçüğüm ve bunu sorun etmedi. Bazen onu sevmediğimi düşünüyorum ama bazende çok seviyorum, ona belli etmemek istiyorum üzülmesin diye ama çok çalkantılı hissediyorum ve sevmiyorum bile diyebilirim. Arkadaş olarak mükemmel ama sevgili olarak olmuyo gibi. Zamanlarımız bile uyuşmuyor, onu geç saatlere kadar bekliyorum ama bu seferde ben mahvoluyorum. Gerçekten tavsiye istiyorum. Duygularım hakkında onunla konuşmaktanda çekiniyorum. Aslında arkadaş olsak bile çok arkadaş denmez bile, konuşmaktan zevk almıyorum çok. Saçma sapan seni seviyorum evet seni korurum kelimelerinden başka bir şey yok. Arkadaş olarak bile yürümezmişiz çok, onu anladım.
Sevgilime karşı çalkantılı hissediyorum. Açıklamayı okuyun. ne yapmalıyım?
Cevapla