Yara berelerimizin iyileştikten sonra derimizde bıraktıkları izler çok güzel değil mi?

Çocukluğumdan beri oramı buramı çarptığımda ya da yaralandığımda kaç tane yaram var diye sayardım. 🙈 : )) Hatta köyde yaylalarda yarış yapardık hangimiz daha çok düşmüşüz ve kimin daha çok yara izi var diye. Tabii, bunun çocukluğumuzdaki anlamları çok daha farklı olsa da, hep hatırladığım yaralarımın iyileştikten sonra bıraktığı izlerin ne kadar da güzel olduğunu düşünüyor oluşumdu. Şimdi baktığımda da düşündüğüm, hayatın bıraktığı yaraların da iyileştiğimiz zaman, bizi daha da özgün ve güzel yaptığı yolunda.💞 Darbeler, korkular, kayıplar içinden geçilmesi gereken gözyaşlarımızla dolu rengarenk köprüler.. Köprünün üzerinde uzun süre oturup kalmadan çıkışa yürümek için elinden gelen her şeyi yap.

Yara berelerimizin iyileştikten sonra derimizde bıraktıkları izler çok güzel değil mi?
Yara berelerimizin iyileştikten sonra derimizde bıraktıkları izler çok güzel değil mi?
Cevapla