Çocukluğumdan beri oramı buramı çarptığımda ya da yaralandığımda kaç tane yaram var diye sayardım. 🙈 : )) Hatta köyde yaylalarda yarış yapardık hangimiz daha çok düşmüşüz ve kimin daha çok yara izi var diye. Tabii, bunun çocukluğumuzdaki anlamları çok daha farklı olsa da, hep hatırladığım yaralarımın iyileştikten sonra bıraktığı izlerin ne kadar da güzel olduğunu düşünüyor oluşumdu. Şimdi baktığımda da düşündüğüm, hayatın bıraktığı yaraların da iyileştiğimiz zaman, bizi daha da özgün ve güzel yaptığı yolunda.💞 Darbeler, korkular, kayıplar içinden geçilmesi gereken gözyaşlarımızla dolu rengarenk köprüler.. Köprünün üzerinde uzun süre oturup kalmadan çıkışa yürümek için elinden gelen her şeyi yap.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer