Evet biliyorum ve anlıyorum. Seninle ilgili şeyleri unutuyorsa en ufak naz trip çekmiyorsa cimri davranıyorsa gün içinde arama sorma sıkıntıları varsa günaydın ve iyi geceler mesajı yoksa sevmiyor demek
Sevmediğini gösteren bir kişi genellikle ilgisiz ve soğuk davranır. İletişimi minimumda tutar, vakit geçirmekten kaçınır ve fiziksel temas kurmaktan çekinir. Duygusal mesafe koyar, sürekli eleştirilerde bulunur ve samimi bir bağ kurma çabası göstermez. Bu tür davranışlar, kişinin sevgi veya bağ kurma isteğinin olmadığını yansıtır.
Gidişinden bellidir sevmeyen. Kırıp dökerek, aşağılayarak, hakaret ederek, zeytinyağı gibi üste çıkarak gider. Sanki birkaç gün önce methiyeler dizdiği, sevgisini haykırdığı kişi o değilmiş gibi... Edebiyle gitmeyen, hiç sevmemiştir.
Dediğiyle yaptığı birbirini tutmaz, seni yanında gururla taşıyacağına gizlemek ister, çözüm odaklı yaklaşmaz tahammül etmez, bahaneler sunarak ilgi vermez vs vs