Bir erkek kadını neden çok fazla enerjik ve mutlu görmek ister?

Arkadaşlar yeni tanıştığım erkekle görüntülü konuştuk normal. Hiç gözünün içi gülmüyor yüzün gülsün filan dedi. Abartılı şekilde bebeğim filan diyor yüksek sesle. Oysaki normaldim yani. Yüz yüze gelince de gayet insan gibi sohbet ettim çok enerjin yüksek değilmiş dedi. Tüm bunlar ne demek

Güncellemeler
1 yıl
Erkek neden abartılı hareketler bekler
Bir erkek kadını neden çok fazla enerjik ve mutlu görmek ister?
Cevapla