Çok günah işledim 😥 ve şu an çalıştığım işyerinde patonun kardeşiyle ilişki yaşadım ve tövbe edip namaz kılmak istiyorum ama?

Utanıyorum kendimden 😭
Güncellemeler
1 yıl
Niye sorumu dalgaya alıyorsunuz bir hata yaptım ve pişmanım bunu anlamak zor mu gerçekten
Güncellemeler
1 yıl
Anladım ki siz böyle düşünüyorsanız o kişi de böyle düşünür ve hiç bir zaman gerçekten pişman olduğuma inanmaz
Çok günah işledim 😥 ve şu an çalıştığım işyerinde patonun kardeşiyle ilişki yaşadım ve tövbe edip namaz kılmak istiyorum ama?
Cevapla