Tabii bu iki tarifteki de ben olsam da şöyle bir sorgulamaya düştüm
Neden böyle biri sadece insanlardan rahatsız olarak, hayatında bir şeyler başaramayarak bir ömür geçirir
Tabii bu iki tarifteki de ben olsam da şöyle bir sorgulamaya düştüm
Neden böyle biri sadece insanlardan rahatsız olarak, hayatında bir şeyler başaramayarak bir ömür geçirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
olabilir bence de evet
Çünkü muhtemelen bıkmışlık var. Her şeyi kolayca öğrenebilmek, o şeylere olan tutkuyu öldürüyor. Keyif almadıkları için de kolayca bir köşeye bırakabiliyorlar.
Sosyal ilişkiler kısmında da, insanların yapay ve sinsi tavırlarını kolayca seçebildiği için iğreniyor. Ve yukarıda da bahsettiğim gibi tutkuyu çabuk kaybettikleri için de duygular çok yoğun olmadığından uzak kalmak çok daha tercih sebebi oluyor
Sen de öylesin sankim. Çok güzel açıkladın
İnsanlardan iğrenme boyutunda değilim tam olarak. O konuda kendimi baskılamaya çalışıyorum 😂 ama belirli kişiler hariç yapay ilişkiler hep
Bunun dışında da her şeyden kolayca bıktığım doğru. Hem ilgimi çeken hem bağlanmamı sağlayan birileri ya da bir şeyleri bulmak çok zor
Yine de mümkünlük olması güzelmiş. Umarım tamamen yalnızlaşmazsın
Belki de başarıyordur yaşamak gibi...
Sadece nefes alıyorum. Yaşıyor gibi değilim. Sadece varım
Hemen herkes öyle herkes depresyonda sadece var olmak sadece nefes almak... ama gece sabaha gebe ise ve bu değişmiyorsa yaşamak güzel şey yine de.