Sağ tarafıma uzanıp uyumuştum. Gece 2.30 gibi sanki üzerinde bir ağırlık beni yere bastırıyordu yavaş yavaş nefes alamadım bir hışımla uyandım karanlıktı ışığı açtım etrafımda kimse yoktu.
Neydi bu? Neden böyle oldu?
Neydi bu? Neden böyle oldu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
anlamı yok stres
Bazen olabiliyor öyle. Uyku anında üşüme, terleme, rahat nefes alamama gibi durumlarda ani uyanma yaşıyoruz.
Karabasan knk korkma dua et gusül abdestin var mıydı
Herkeste olur dönem dönem
bisi olmaz arada olur
Bu genellikle herkese oluyor
Arada banada oluyor