Gece gece bir soru aklıma geldi uykumdan uyandım?

Askerde içtimalar neden teker teker sayılıyor. askeriyede 3-5 yerde Parmak izi okuyucu veya retina taraması olsa daha iyi olmaz mı?

Gece gece bir soru aklıma geldi uykumdan uyandım?
Cevapla