Neredeyse 1 hafta oldu sofra şekerini, çikolataları, bisküvileri, gofretleri yoğun şeker içeren şeyleri hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum. Bunu bi 21 gün sürdüreceğim en az, bu kapsamda sadece bal, meyve ve protein, tahıl barlarını kendime tüketilebilir kıldım 🥳
Alışkanlık haline getirmeye çalıştığınız bir şey var mı?
ben de keske sekerli paketli gidalari hayatimdan cikarsam 😭 aliskanlik haline getirmeye calistigim bisey yok sanki hemen kendime eften püften bir aliskanlik bulmaliyim