Tabi ki bir süre herkes gibi ben de üzülüyorum ama kolayca normal yaşama adapte olabiliyorum. O meşhur dizede de dendiği gibi,
Hayat kısa, kuşlar uçuyor...

Tabi ki bir süre herkes gibi ben de üzülüyorum ama kolayca normal yaşama adapte olabiliyorum. O meşhur dizede de dendiği gibi,
Hayat kısa, kuşlar uçuyor...

Baya etkisinde kalırım büyük düşmanımın tuzağı baya etkiledi baya sene sonra 2 yıl sonra düğünde yollar kesilmesi arkadaşı tarafından 4. yol kesmede eski anı canlandı hep sinirli baktım kurtuldum kuzenimden şüphelendim ve aynen doğru çıktı oda baya sene sonra 4 kere denedi Allah korudu yoksa daha büyük travma yaşayacaktım Allah korudu benim hayatım bitmişti sezdim tuzağı çok belli etti beyinsiz baya çabaladı son güne kadar yoksa korkucaktım hedefine ulaşacaktı istediklerini yapmak zorunda kalacaktım arkadaşını arıcaktı oda tehditler edecekti belki de hamileydim doktora gitmek zorundasın belki de onunla evlenmek zorunda kalacaktım Allah korudu
Kalmışlığım, destek almadan o durumdan çıkamadığım oldu.
Artık o noktaya kadar getirmiyorum kendimi kapatıyorum tabiri caizse.
Üzüntünün fazlasını almıyorum zihnime.
İyilik, güzellik, mutluluk varsa dibini sıyırıyorum ama😄
Hepimizin illa olmuştur bence öyle dönemleri zaten...
Ve güzel olan her şeyi dibine kadar sıyırmak hakkımız 😂
Bazen o üzüntüyü yaşamak istiyorum ama genel olarak kolay kolay üzülen kırılan biri değilim hatta arkadaş çevrem da adamın saçına ak düşmüyor neden çünkü adam onunla da dalga geçer içini karartır diyorlar. ☺️
Öyle ama gerçekten etkileyecek kadar takıldığım çok az 🙃
Öyle olmalı zaten akıllı insanlar uzun süre nagatif kalmanın zararını bilir
Haklısın 🙃
teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Hayır hayat devam ediyor ona izin vermiyor
Olması gereken de bu değil mi zaten
Olması gerektiği gibiyiz işte
kalmıyorum genellikle acı çekiyorum sadece
Acıyı çekiyorsun bittiğinde devam ediyorsun? 🙃
maalesef :)
Evet kalırım bu arada profilin çok tatlı ve komik👍🏻🤭
Teşekkür ederim 🌸
Olaya göre değişir. Ama onu hatırlatacak her şeyi siliyorum yok ediyorum daha kolay adapte oluyorum bu şekilde
Anlık üzülürüm ben zamana yaymam, hayat kısa kuşlar uçuyor ✨😌
Hayır hemen atlatıyorum
Bizi pek etkilemez böyle olaylar 🤣
Maalesef kolay atlatamıyorum ben
Evet maalesef
Evet
Bir süre kalırım ama çokta sürmez.
Ne yazıkkı kalıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?