Üzücü olaylar yaşadığınızda uzun süre etkisinde kalır mısınız?

Tabi ki bir süre herkes gibi ben de üzülüyorum ama kolayca normal yaşama adapte olabiliyorum. O meşhur dizede de dendiği gibi,

Hayat kısa, kuşlar uçuyor...

(Umarım tüm zamanını üzgün olmaya harcamıyorsundur. Canım, her zaman senin hatan olmaz.)
(Umarım tüm zamanını üzgün olmaya harcamıyorsundur. Canım, her zaman senin hatan olmaz.)
Üzücü olaylar yaşadığınızda uzun süre etkisinde kalır mısınız?
Cevapla