Yapılacak tek şey
Amaan unut herşeyi ,
Amman salla dertleri
Amman tatlı düşünüp herşey güzel olacak bak gör sen🙄🙄😎
Amaan unut herşeyi ,
Amman salla dertleri
Amman tatlı düşünüp herşey güzel olacak bak gör sen🙄🙄😎
Belki de en büyük ve tek sorunum bu. Her sorunu kafaya takan biri değilim ama bazı şeyler var ki düşünmeden edemiyor insan. Belki de geleceğe dair çok plan yapıyorum bilmiyorum ama şu ana kadar uzun süre kafama taktığım şeyler oldu. Ayrıca kafaya takınca da tam takıyorum. Uykularım kaçıyor, midem bozuluyor, asabi oluyorum, iştahım kapanıyor... Ayrıca benim çok isteyip de hemen elde edemediğim ya da elde etmek için biraz beklemek zorunda olduğum şeyleri başkasının kolayca elde ettiğini görünce kafaya takmam çok basit bir hale geliyor.
Salıncakta sallar geçerim
Beni seçen elleriniz asla tabut tutmasın
Amin eller bilezikle dolsun
Koluna çorap mı dolsun 🤣
Peki o zaman her renkten her telden her şekilden oluşan çorap koleksiyonu böyle çekti mi dizlere kadar gelen çoraplar olsun
koleksiyona devam yarın
500. Cü çorap açılışına hoş geldiniz çorapçı dükkanı açmak lazım 🤣
Verirken ağlıyor musunuz
Bir süre kafana takarım bunu, daha sonra kaldırır atarım, uzun süre benle yaşayacak hali yok bunun, herşeyi uzun süre kafama takacak olsam erken yaşlanırım.
Hayat bir olumsuzluklar silsilesi. Kafaya tak tak nereye kadar. Akışına bırakmak lazım. Her şey yolunu buluyor nasılsa.
Cevap
35Cevap
Hayır, en fazla iki saat takarım. Yeni sorunlarla nasıl uğracağım diğer türlü.
takmıyorum da
arada bir kafama takılıyor işte
birazcık mutsuz hissediyorum o zaman
Stres yaparım aslında uzun bir süre etkisinde olurum.
Ben genelde yaşadığım şeyleri çok düşünüp doğru karar vermeye çalışırım zaten başak burcuyum o yüzden ne yapmış olursam olayım sonunda pişman olmuyorum gene olsaö gene aynısını yapardım ben diyorum 😂 o yüzden attığınız şarkı çok doğru olmuş
Uzun süre için geçerliyse takarım. Ama 5 gün sonra unutacağım bir şeyse takmam. Genel anlamda olumsuzluklara değil çözüme odaklanırım. Bu huyumu seviyorum ✔️
Aşksızlığı kafama çok takıyorum. Her geçen gün kafama taktıkça, arabamla aşırı hız yapma hissim artışa geçiyor. 205 km/s hızla İzmir'e gideceğim diye tutturuyorum.
çok olumlu şeylerde yaşadım olumsuz şeylerde
ama olumsuz şeylerde olabilir insanın hayatında
onları takmıyorum sevgilimden ayrıldım mesela olabilir niye takayım ki?
Düşünürüm, bazen keşkeler içinde kaybolmuşluğum da oldu.
Kaldırıyoruz tozlu raflar arasına bir gün o rafın altında kalmamak ümidi ile.
Değiştirebileceklerini, değiştiremediğin için üzülebilirsin çünkü bu elinde.
Ama değiştiremeyeceklerim için gram üzülmem çünkü bu çok aptalca olur.
Amaan unut herşeyi , Amman salla dertleri olmuyor öyle sallayamıyorum... uzun süre takarım kendi kendimi yerim
Hayır takmıyorum. Her şey ve herkes benim için geçicidir bu yüzden pek takmıyorum gamsızım ben biraz. Başka türlü hayat çekilmez
Eskiden olsa evet.. Ama şimdi o kadar takmıyorum.. Yani taksan bile ne değişecek.. İnsanın kendisine eziyet etmesinden başka bir şey değil..
Stres yaparim hic unutmam ve cok takarim yaa surekli tekrarlarim sinirlenirim falan o olumsuzluklara deliyim herhalde kskfkfkggk
olayları kısa sürede unuturken yan etkileri uzun sürüyor..
Evet hele gece uyurken film şeridi gibi aklıma gelir
Beş yıl sonra umrumda bile olmicak bir şeyse eğer, beş dakika bile düşünmeye değmez
Benim için önemli ise takarım sıradan bir mevzu ise takmam.
Evet ya uzun süre kafama takarım yanlız eylam aman aman şarkısı efsanedir ben de çok severim
Konuya bağlı olur. Ama düşündüm de uzun süre kafama takmıyorum galiba.
Fazla uzun sürmez, hemen hatayı araştırır, gerekli düzenlemeleri yapar yoluma devam ederim
Bu hayatta bazı şeyleri takarsan onlar da sana takar. Çelme takar.
Eskidendi çoook eskiden 😂 şarkıya şarkı ile karşılık vereyim
Olumsuzluk o anda başlar ve biter. Takarsam olumluya ulaşamam.
Hayatımda olumsuz şey bitmiyor ki. O yüzden takıyorum ister istemez.
Herkese %100 düşünce gücü kitabını öneririm hayata bakış açınızı değiştirecek faydalı bir eser..
Değer verdiğim insanlar beni üzdüğünde ya da yarıyolda bıraktığında üzülüyorum. Ama elalem yapınca çok uzun sürmüyor. Birde takmamak gerek yoksa takacak çok şey var kafayı yerim.
Bazen çok takılabiliyorum.
Sallayınca unutuluyor mu?
Üstünü kapatırsın, halı altına süpürmek deyimi gibi.
Bir EİG gelir mi?
Kimse garanti vermez zaten.😏
Hür irade diyoruz zaten..🙂
Cok taktim zamanında yeni yeni duruluyorum.. Oyle salla demeyle olmuyor işte çekecek çilen varsa
Ölene kadar o anki gibi aynı duygularla kafama takarim.
bazen o zaman da çok mutsuz hissediyorum en güzeli fazla takılı kalmamak
Amaan diyip geçemiyorum ama bir süre sonra alışırım
Olumsuzluk denir mi bilmiyorum ama çocukken bi ablaya çıplak yakalanmıştım benim suçum değildi o geldi birden kapıyı açtı aklıma geldikçe hala utanıyorum :(
Bu soruyu görünce yine aklıma geldi üzüldüm..
Bir süre düşünürüm, anlam veremezsem unutur yoluma bakarım.
Ben takıntılı adamın biriyim. Aylarca yıllarca unutmam. 😔
Çok değer verdiğim biri ise takarım
Şukur o sekilde takiki kalmam
Takmam, saldım kendimi.😀
Takmıyorum sanarım ama takarım
Takmamayı öğrenir gibiyim
Takmıyorum, eskisi gibi değilim artık
Konuya gör değişiyor süresi..
Akışına bırakirım fazlada kasmaya gerek yok
evet unutmak zor benim için
Benden yana hata varsa takarım
Hayır pek takan biri değilim.
Takıyorum ve uzun süre aşamıyorum.
Önemliyse konu takarım.
Taktığım için hâlâ böyleyim efendim..
Yo çok takmam işi oluruna bırakıyorum
Hiç umurumda olmaz ya dünya yansın
Ciao🍀🦇
1 yıldır kafamdalar
Evet takıyorum sallayamıyorum maalesef her şeyi.
Bazen takıyorum bazense gülüp geçiyorum
Bazen
Neyi taktıma bağlı
Çok fazla
İçine düşer çıkamam
Çok takarım :((
takarım çözene kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?