Ben sessiz sakin biriyim ama damarım attı mı hiç tanınmam sonra hiç saf biri de değilim çok kurnazımdır ama saf ayağına yatmayı çok seviyorum çünkü insana çok yardımı dokunuyor :)
Sevdiğim kızdan başka kimseden utanmam.
Efendiliğe gelince bence efendiliğin sessiz sakin olmakla bir ilgisi yok. Efendilik eğer hakeden kişiye saygı göstermek ise bunu yapan sessiz-hareketli-fırlama ( halk arasında piç) her erkek efendidir. Efendi ne demektir? Bu önemli efendi pısırıklık, sessizlik, eziklik değildir efendilik bana göre nerede nasıl davranılacağını, nasıl konuşulacağını bilmek demektir.
Pısırık biri de değilim de bu sessiz olmak insanın dışarıdan öyle görünmesine neden olabiliyor bunu da giyimle kapatıyoruz.
Arkadaşlar bilmem ilgilenir misiniz ama anlatmak istiyorum ben eskiden sessiz-sakin biri değildim. Uzun bir süredir mutsuzum o yüzden konuşasım yeni insanlarla tanışasım-sosyalleşeşim yok. İnsan mutlu olduğu zaman harbiden cıvıl cıvıl oluyor mesele ben gerçekten mutlu olduğumda (yalnızca kardeş dediğim arkadaşlarımla birlikteyken oluyor) beni biraz tanıyanları hep çok şaşırtırım. Mutlu olduğum zaman aşırı dışa dönüğümdür.
Ne düşünüyorsunuz?
Sevdiğim kızdan başka kimseden utanmam.
Efendiliğe gelince bence efendiliğin sessiz sakin olmakla bir ilgisi yok. Efendilik eğer hakeden kişiye saygı göstermek ise bunu yapan sessiz-hareketli-fırlama ( halk arasında piç) her erkek efendidir. Efendi ne demektir? Bu önemli efendi pısırıklık, sessizlik, eziklik değildir efendilik bana göre nerede nasıl davranılacağını, nasıl konuşulacağını bilmek demektir.
Pısırık biri de değilim de bu sessiz olmak insanın dışarıdan öyle görünmesine neden olabiliyor bunu da giyimle kapatıyoruz.
Arkadaşlar bilmem ilgilenir misiniz ama anlatmak istiyorum ben eskiden sessiz-sakin biri değildim. Uzun bir süredir mutsuzum o yüzden konuşasım yeni insanlarla tanışasım-sosyalleşeşim yok. İnsan mutlu olduğu zaman harbiden cıvıl cıvıl oluyor mesele ben gerçekten mutlu olduğumda (yalnızca kardeş dediğim arkadaşlarımla birlikteyken oluyor) beni biraz tanıyanları hep çok şaşırtırım. Mutlu olduğum zaman aşırı dışa dönüğümdür.
Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer