Hani insanlar çok ağır hayatlar yaşıyorlar biliyorum. Benim derdim bile dert sayılmaz falan. Bu hayatta doğru düzgün tek bir sorunum bile yok. Ama böyle oldu diye bana üzülmek, acı çekmek falan neden yasak ben anlayamıyorum. Ben yapınca şımarıklık oluveriyor sanki. Ben nerede yanlış düşünüyorum?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Herkesin neye üzüldüğü ne kadar kırılgan olduguna bağlı seni bir kedi bile üzer ama beni ölümler bile üzmez dert derttir
Ben artık kendime bile inanmıyorum. Sanki sahteymiş gibi her şeyim. Üzüntüm bile çalıntı. Bir problem arıyorum sürekli. Canım çok yanıyormuş gibi yapıyorum sanki. Ama içten içe hiç sorunun yok ki diyorum ne oldu yani nedir?
O zaman sen acı çekmeyi seviyorsun bence
Mazoşist değilim ki canımı yakmaya bile kıyamıyorum ben kendi kendime. Yine de böyle diyebilir miyiz?
İlla zarar vermen gerekmez kendini acı öekerek mutlu ettiğini zannediyorsun işte bendede vardı bu ama şuanda öyle bir durumum yok
Ben mesela bir hastalığım bulununca mutlu oluyorum. Hoş şimdiye kadar hangi alan doktoruna gitsem bir hastalığımı bulamadılar ama yine de bulunur belki diye sürekli doktorlara gidiyorum. Sonra ağlamak için dizi izliyorum ve bu benim güvenli alanım gibi bir şey. Yani o diziler benim için sıcak bir yer. Hayatımda bir şeyler kötü gittiğinde ilk fırsatta aklıma onlar geliyor. Bu anlattıklarımla birlikte senin yaşadığın şeye hâlâ benziyor mu? Eğer öyleyse detaylı bir şekilde dinlemek isterim.
Ben hastalık değilde mesela ailem tarsfından dışlanınca frlan zor hayatım oldugunda yaşıyordum bunları
Benzer aslında ama böyle duygusal reelsler deli izlerim fazlasıyla hemde beni iyi hissettirir
Peki mesela bu yaşadığımız şeyin bir adı var mı yani sen bulabildin mi ve ne oldu da hayatın değişti?
Hayatım geçmişimi göz önğmr koydum ve kabullendim herşeyi çok zor oldu ama oldu kendimle yüzleştim aslında
Yani bir sorun olmadığını ve buna aslında sevinmen gerektiğini mi kabullendin mesela tam olarak neyi kabullendin?
Yaşadığım hayatı şnsanların beni para veya iyi oldugum için sevdiğini iyi niyetimin süistimal edildiğini aslımda daha zor hayatlar oldugunu ve kendim çabalamazsam benden bir sıkim olmayacağı felan baya oturdu. Kendimle yüzleştim
O son kısmın bende de oturması lazım biraz ya bu gidişle şımarık şımarık öleceğim ve hiçbir anlamım olmayacak. Umarım ben de senin yaptığın şeyi başarabilirim çünkü sanırım bana iyi gelecek olan şey de bu. Çok teşekkür ediyorum verdiğin cevaplar için.
Rica ederim kendinle barışık ol bırak manitan olmayı versin sen kızsın elbette seninle evlenecek birileri olur
Bu bir tahmindi sanırım ama tuttu diyebilirim. Bir manitam var şu an. O konuda da çok hatalıyım zaten yani aslında bütün dünyaya bunu söyleyebilirim insanlar daha ergenken bir ilişkiye başlamamalılar aşklarından ölseler de. Benim canım epey yandı ama bırakamıyor insan. Böyle düşünmem gerekirdi mesela gerçekten evet büyüdüğümde illaki birisi çıkar karşıma, acelenin anlamı yok. Ama sanırım sırf babama inat olsun diye birileriyle tanışmak istedim daha reşit bile olmadan. Çocuk çok iyi birisiydi ama biz çok ergendik. Hâlâ öyleyiz. 19 yaşında insanlardan maksimum nasıl bir olgunluk beklenebilir zaten? Kafamda bu problemi hep çözmeye çalıştım durdum. Uzak kalamadığımız için erken evlenelim diye düşündüm. Yanlış anlaşılmasın öyle boş insanlar değildik. Bir şeyler yapmak, başarmak istiyorduk. Bilmiyorum geleceğimiz ne olacak ve neden şimdi bunları anlattım sana. Sadece haklısın onu tasdiklemek istemiştim. Tekrardan çok teşekkürler tüm tavsiyelerin için. Elimden geleni yapmaya çalışacağım bu konuda.
İnşallah başarırsın yolun açık olsun
Aç bi lia shine e sevdiğin kişinin gözünün önünde ınthr ettiğini düşün ağlamaya zorla kendini
E ben yapıyorum buna benzer şeyler zaten ama sorun o değil mi? Mesela sevdiğim gerçekten intihar etmiyor, ben bütün sevdiklerimden önce ölmüyorum, bir anda çok sevdiğim bir insan beni terk etmiyor, çok kötü bir araba kazasında ağır derecede yaralanmıyorum, bir anda içinden çıkamayacağım bir pembe dizide bulmuyorum mesela kendimi bunlar gerçek değiller bunlar sadece benim kurmak istediğim üzücü düşünceler ve bu üzüntüyü hak etmiyorum. Bu acıları ve şu an aklıma gelmeyen çok çok daha büyüklerini gerçekten yaşayanlar varken ben yattığım yatakta böyle bir şey düşündüm diye üzülmeyi hak etmiyorum. Ben şımarığın teki olmuş oluyorum işte o zaman, değil mi?
Evet şımarığın tekisin
Haklısın, teşekkür ederim cevap için
Derdini skm diyenlere dert anlatma. Hatta mümkünse selam bile verme onlara. Anlayışsız oclar.
Ama ya gerçekten hiç derdim yoksa? Bana işte böyle geliyor. Üzüntüm, dert gördüğüm her şey sahteymiş gibi, sadece şımarıklık ediyormuşum gibi. Üzülmeyi hak etmek için problem arıyorum bu nedenle.
Hacı millet çocukken bebekle oynadığı için gay oluyor mk. Bu psikoloji olayı overrated değil. Muhtemelen derinlerde bir yerde kendini çocukluğundan, ergenliğinden beri içe kapanık ve mutsuz hissediyorsan sebebi çocukluk, aile, çevre vb. Yani derin bir sebebi var
Keşke o derin sebebi bulabilsem. Benim hiç tramvam da yok ki hani. Her şeyin sebebi bu diyebileceğim bir sorunlu çocukluk geçirdiysem bilmiyorum ama pek gerçekçi gelmiyor bu ihtimal bana. Keşke bir psikanalistle görüşebilecek olsaydım. Belki o her şeyi anlardı. Çok teşekkür ediyorum cevap verdiğin için<3
Seni çok iyi anlıyorum. Dilediğin zaman yaz bana. İsmin cismin olmadan dinlerim, belki iki kafa çözer mevzuyu. Hadi hoş kal 💖
Ya çok teşekkürler gerçekten ne kadar iyi davrandın bu hoş teklifin için gerçekten tekrardan teşekkür ederim sen de hoşça kal lütfen<33
Üzül üzülme diyen öi var
Sahte geliyor üzüntüm. Sorun bulmaya çalışıyorum sürekli. Hakkımla üzülebilmek için ben bir hastalık, bir problem, bir dert arıyorum kendime. Üzülme diyen var mı bilmem ama üzüntülerim çalıntı gibi geliyor.
boş ver üzül
Olur, çok teşekkür ediyorum cevap verdiğin için
Herkesin derdi kendine büyük. Derdini rahatça yaşa
Ama hiçbir anlamı yok ki. Hikâyenin sonunda şımarık bir kız olmaktan öteye geçemeyeceğim.
Peki onların ne düşündüğü neden umrunda bu senin hayatın
Öyle olabilir ama kim şımarık olmak ister ki? Şımarık insanlara kimse hak vermez. Eğer insanlar tarafından haksız görüleceksem anlam bulamıyorum.