Bi' şey sorucam benim neden üzülmeye bile hakkım yok?

Hani insanlar çok ağır hayatlar yaşıyorlar biliyorum. Benim derdim bile dert sayılmaz falan. Bu hayatta doğru düzgün tek bir sorunum bile yok. Ama böyle oldu diye bana üzülmek, acı çekmek falan neden yasak ben anlayamıyorum. Ben yapınca şımarıklık oluveriyor sanki. Ben nerede yanlış düşünüyorum?

Bi' şey sorucam benim neden üzülmeye bile hakkım yok?
Cevapla