Sizce ilişkilerde kadınlar daha sorunlu erkekler mi? Arızayı çıkaran taraf çoğunlukla hangisi?

Konu kadın erkek ilişkileri olunca kadınlar erkekleri erkekler de kadınları suçluyor sürekli. Haklı tarafın hiçbir zaman kim olduğunu anlayamayacağız sanırım 😅
Güncellemeler
1 yıl
Kadınlar mı* Soru ekini eklemeyi unutmuşum 🙈
Sizce ilişkilerde kadınlar daha sorunlu erkekler mi? Arızayı çıkaran taraf çoğunlukla hangisi?
Cevapla