Güncellemeler
1 yıl
Kadınlar mı* Soru ekini eklemeyi unutmuşum 🙈
Ikisi de farkli davranislari öne alıyor. Birinin ön koşulu diger cinsin beklentide en arkada kaldığı için uzlaşma olmuyor. Ben sorunlu sorunsuz diye ayırmıyorum. Anlayışsız insanın cinsiyeti olmuyor.
Keşke arızayı çıkartan taraf olmuş olsaydım. En azından ben yaptım, ondan oldu derdim, kabahatimi bilirdim.
Değişir spesifik bir şey diyemeyiz. Kişilik yapısı ve karakter ile ilgili.
Cevap
5Cevap
karaktere göre değişir
Bu devirde mesleği durumu ne olursa olsun kafası kırık çok
arıza diyince akla ilk kadın gelir
Karaktere bağlı
Egosu olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?