Uzun süre sessiz kalıp patladığınız anlar oldu mu?

Ben genelde baya Güler yüzlüyümdür son zamanlarda da öyleydim sonra bi sakatlık yaşadım sporda neyse işte ailem de üstüme geldi hakaret edip söylendi işte ama hiçbir zaman onlara olumsuz bir şey söylemedim hatta birtakım haksızlık da oldu başlasi olsa dert eder ama anlayışla karşıladım ama dün bı fazla bağırdım ve bu durumu da akrabalara kadar söylediler ve psikologa falan götürun diye biliyorlar şu an. Kendimi kötü hissediyorum.. gösterdiğim anlayışı hiç alamadım ayrıca eğer biri psikoloja gitmeli ise o da ailem aslında çünkü çok saçma şeyler yapıyorlar hatta öyle saçma şeyler ki amcamın 2 eşi var resmen
Uzun süre sessiz kalıp patladığınız anlar oldu mu?
Cevapla