Ben nasıl güçlü olabilirim? Çok kötü bir ilişki yaşadım, şimdi konuştuğum biri var ama onu üzmek istemiyorum? Ne yapmam lazım?

Konuştuğum biri var bana değer verdiğini söylüyor ben de ona değer veriyorum ama güvenemiyorum bir gelecek görmüyorum belki de istemediğim içindir diyorum bilmiyorum napsam , sorun sanırım bende

İlk ilişkimdi ve çok bağlanmıştım 7 ay arkadaş1ay da sevgili ilişkimiz oldu. Bana kötü davrandı ve exine geri döndü ayrılır ayrılmaz ve aslında sadece bir yarabandı olduğumu kullanıldığımı aldatıldığımı anladım

Bu şeyden sonra en yakınlarımla bile aram açıldı kimse beni anlamıyor ve anlaşamıyorum bide artık güvenemiyorum insanlara

Ben nasıl güçlü olabilirim? Çok kötü bir ilişki yaşadım, şimdi konuştuğum biri var ama onu üzmek istemiyorum? Ne yapmam lazım?
Cevapla