Dış görünüşe gelen iltifata daha çok sevinirsiniz diye düşünüyorum

Dış görünüşe gelen iltifata daha çok sevinirsiniz diye düşünüyorum

Karakterime zaten iltifat alıyorum. Ama şahsen , ne karakterime nede dış görünüşüme iltifat almak istemem. Hani derler ya yapılan iyilikte teşekkür beklemem diye. Gösterdiğim saygıdan edepten ahlaktan iltifat beklemem.
O benim elimde olan bir şey değil. Yaşantımla, bana dair bilgilerle ve ruhumla ilgili bir iltifat daha güzel gelir. Karakteri geçemez bedene gelen övgü.
Cevap
0Cevap
Hiçbiri, insanları gerek dış görünüşüm gerek se karakterim ile şaşırttığımda mutlu olurum ya da gururlanırım. iltifata ihtiyacım yok
İltifat beklemiyorum kimseden. İlişkilerimiz dürüstlük, anlayış üzerine olsun yeterli. Beni övmesin çünkü ben kendimin farkındayım.😌
Erkekler karakterime kadınlar dış görünüşüme iltifat edince mutlu oluyorum.
Karakterime almak daha mutlu eder
karakterime aldığımda dış görünüşüme iltifat almıyorum zaten
Çoğu kişi dış görünüşüme iltifat eder ama ben karakterine iltifat edildiğinde daha mutlu oluyorum
Karakterime iltifat gelince çok mutlu oluyorum. 😊
İkiside iltifat iltifattir
Dış görünüşe iltifat aldgmda daha çok sanki
Karakterimle tabisi.
Egom okşanınca huzurlu olamıyom.
Dış görünüş
Makyaj veya Yuz yapisi
Karakterime
Karakter...
Karakter
Karakterime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?