
İnsanlara, hangi konularda tepki vermeyecek kadar alıştınız?

İnsanlara, hangi konularda tepki vermeyecek kadar alıştınız?
Yalancılara, Önyargılara ve Saygısızlıklara karşı öyle bir bağışıklık kazandım ben bile anlayamıyorum. Ama şuna daha çok anlam veremiyorum karşında ki insana bile bile saygısızlık yapıp sadece kendinin derdi varmış gibi davranıp sanki sadece dünya onun başına yıkılmış gibi davranıp 1-2 saat sonra küfür edermiş gibi cevap verip ve bunların farkında olup sanki hiç bir şey yapmamış gibi davrananlara hiç anlam veremeyeceğim ama gitgide buna da bağışıklık kazanıyorum galiba.
Güvenmeme konusunda bağışıklık kazandım. Artık hiçbir şeyi sallamıyorum. Evet deyip gülüp geçiyorum. Çünkü hiçbir şey değişmiyor baktım ki. Ben ne kadar kendimi yorarsam yorayım üzersem üzerim insanlar yine kendi bildiğini yapıyor. O yüzden hiç kimseye ne güveneceksin ne peşinden gideceksin. Kendi bildiğin daha doğru. Onu yapacaksın en güzeli. Güvendiğin insana senin bir işin düşüyor Bir bakıyorsun ki arkandan daha bıçaklamaya çalışıyor. Hayır bıçağı sokmuş daha da derine sokmaya çalışıyor. Gel de böyle insana ne yaparsan yap. En iyisi hakkında kötü düşünülmemesi için herkesten uzak duracaksın. Bu mesafeyi koruyacaksın. Mesafeyi koruyamadığında çünkü sen yaralanıyorsun, sen acı çekiyorsun, senden istifade ediyorlar.
Güvenip değer verdiğim insanların aslında göründüğü olmadığı beni şaşırtmıyor artık okadar alıştım diyebilirim birde düşmanını uzakta aramamak lazımmış o zaten senin dibinde oluyormus sana canim diyen aslında canını almak istiyormuş
😊😊😊
Güzel bir bakış açısı
Soru için mi dedin 😄
Evet
Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap
12Cevap
yalancılara ve iki yüzlülere karşı günde 2 doz aldığım için bağışık oldum :D
Adamsın 👍🏻😎
Teşekkür ederim abi o senin adamlığın 🙏😎
Cansın kardeşim 😎🙏
Allah razı olsun abim 🙏😎
Cümlemizden kardeşim 😎☺️🙏
Konu insansa herkesten herşeyi beklerim...
Ben şu konuda bağışıklı kazandım diyebilirim ; sakinlik.. Çok kötü bir şey olmadığı sürece serinkanlı biriyimdir. Kaos kavga sevmem. İki yüzlü insanlar konusunda da bağılıklık kazandım ayrıca. Yüzüne canım, cicim diye konuşup arkadan ise haksız eleştiri ve kıskançlık besleyen insanlar konusunda. Yine sakin kalıp yüzüne vurmadım ancak sınırlarımı çizdimo kişilere karşı. ✨🎗🎬
Bağışıklık*
Biliyor musun ne yap semih, soru sorarken sorularını gizliye kapat. Bak bakalım neler olacak. Dediğimi yap.
Bir şey oldu mu ayrıca bize bildirebilirsin bana söyle ben anında müdahale ederim. Sıkma canını.
Lafı olmaz, ben özellikle tüm üyelere yardımcı oluyorum haksızlığa uğrayan vs. 🙏🎗✨
Sen de cansın 🙏🪁✨
kırdıktan sonra hep ozur dılemelerıne ya da sevmesede sevıyomuş gıbı yapmasına ıyı davranıyorsa bır cıkarı olduguna aslında toksık yasamaya alıştım🥹
Daha biraz öğrenmem lazim 😬 ne demişler öğrenmenin yaşi yokmuş... Allah hayat sinavimizi kolaylastirip güzellestirsin ve karsimiza bize iyi gelecek insanlarli karsilaştirsin Aaaamin
Sanırım iletşmim ortasında kaybolma hesab kaptma ileştmin kendiliynden yavaşca kesilme olayı sıradan bir şey artık
İki yüzlülük vefasızlık insan olmayan yaratıklara maalesef bağışıklık kazandık mecburi alıştık artık ve şaşırmıyoruz
herkesten her şey beklenir abi ya alıştık
3 IQ zihniyet hariç her şeye alıştım ben
Bağışıklık kazandım durum yok söz konusu insanlar olunca
Benamus ve kașmer insanlara karşı bağışıklığım güçlü 😂
Hiçbir şeye şaşırmıyorum. Herkesten her şeyi beklerim.
Nə kadar kötü bir durum aslında.
Bağışıklık kazanmama konusunda bagisiklik kazandım insanlar değişken çünkü
O da kötü hep kötü beklersen kötü olur ama
Her konuda, insanların yaptığı hiçbir şey beni ilgilendirmiyor uzun zaman önce bunu kazandım
Ben birine aşık oldum lafını arkadaşlarımdan duymak istemiyorum artık dön değiştirir gibi degistiriyorlar umursamıyorum
Hani derler ya "gölge etme başka ihsan istemem" diye, gerçekten bazı insanlara karşı üç maymunu oynuyorum çünkü yoruldum, bunaldım
Ben zaten insanlara seviyeli davranıyorum ne uzak ne yakın. Kimseye tepki vermiyorum olduğu gibi davranıyorum.
kaziklanabilecegim farkinda olarak ilerletirim. insani iliskilerimi o yüzden rahat kafam
Kıskançlıklarina , ikiyüzlülüklerine , gevşekliklerine
Hiçbir insanlarda bağışıklık kazanmadım, bu benim için bir sınav oldu..
Tepkisizim artik ya sinir bile olmuyorum bazi seylere
Vıcık vıcık aşklarını anlatanlara ve kendini övenlere. Ölü taklidi yapıyorum
Merhamet vicdan doğru yere kullanmayı öğrendim
İftiracı insanlardan artık zerre etkilenmiyorum. Onların plan, oyun kurmalarıda umrumda değil
Bir ortamda iletişim kurmak zorunda hissetmiyorum kendimi. Beğenmiyorsam muhabbeti sessiz kalabiliyorum ve cahile laf anlatmam
hayal kırıklığı umursamadan ilerliyorum artik
Güven konusunda.
Kazanmadım daha
İnsan görüp insan olmadıkları konusunda
Yalana ikiyüzlülüğe ve iyiymiş gibi görünüp aslında kötü olanlara karşı
Hiçbir konuda alışmadım. Yine olsa aynı şeyi yapardım bir , iki şey hariç.
Yalan ve arkadan vurulma konusunda çok dayanıklı oldum
Bağışıklık geliştirecek kadar umursamıyorum
Ağlayıp zırlamaları konusunda
Sahte samimiyyete.
Kazanmaya çalışıyorum diyelim
George Orwell 1984 romanı beğendim
Nankörlük
Nankörlük, güven ve saygı.
Güven vermemiş olmaları
Narsist psikopati dengesiz 🤣
Alışamadım alışmaya çalışıyorum
Bir çok konuda
Kullanılmak konusnda
İhanet
Her konu da
Yalancı net
Çevremde kimse yok
Dalga geçme güvenme
canım
Bu niye canım yaptı ya xkdkxkdk s**alaklıkları demiştim
Güven
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?