ՏҽӀɑʍՏ 8 milyar barış güzel olurdu, gerçi hiç kız olmazdı şimdi fark ettim.

ՏҽӀɑʍՏ 8 milyar barış güzel olurdu, gerçi hiç kız olmazdı şimdi fark ettim.

Nasıl olurdu acaba herkesin İnci olduğu bir evrende yaşamak? Mükemmel olabilirdi lakin gıcık kapardık birbirimize İnci'ler olarak, çok severdim, bir şekilde anlaşırdık kendileriyle lakin düşünemiyorum yahu kendimden onlarcasını. Keyifli, sinir bozucu olabilirdi, merhametli bir yer olurdu orası kesin, ay aynayada bakmama da lüzum yok, hep kendimi görüyorum nasılsa lakin sıkıcı da olurdu ya, başka bir sese de ihtiyaç duyardım
Yok yok bir farkım olmalı komşum. Herkesleşince sıradanlaşır, beni ben yapan özellikler kalmaz.😅
dimi 😅
Ayneenn öyle😅👍🏻🤣
Teşekkürler komşum🌸💮
Rica ederim komşum 🌸✨
Yok ya öylede sıkıcı olurdu..
Rica ederim 🦋
Herkes ben olsa kafelerde lokantalarda eğlence mekanlarında insan kalmazdı ama onun dışında herkese güvenebileceğimi bilirdim o olay güzel olabilirdi, Soru herkes sizin kafa yapınızda olsa gibi bir şey olsaydı o garip olabilirdi ama
Cevap
39Cevap
Son kendim kalana kadar öldürürdüm. Tıpkı Tek filminde ki gibi.
Yok ya çok sıkıcı olurdu kime selam versen aynı sürat aynı kişilik oyuzden istemezdim
Bence çok sıkıcı olurdu. Heryerde inat bır ben kime laf anlatacaksın söz donleteceksın ki 😂😂
İnsanın kendi gıbı bırne tahammül etmesi sankı bıraz zor gelıyor bana. Herbırımızın farklı kışilik ozellıgı olduğu ııcn bence bua kadar güzel anlaşıyoruz aksi mümkün değil :))
nasılsın Yaleleyyalelee, iyiyim Yaleleyyalelee sen nasılsın, bende iyiyim Yaleleyyalelee 😂😂
Ve bu sonsuza kadar devam edebilirdi 😂😂😂
😂😂😂 kesinlikle
😂 iyi geceler prens
İyi geceler prense 😂🌸
prenses*
Sıkıcı olurdu ya, hayat heyecanlıyken güzel 😁
Aman diyim benden ikinciyi bile kaldırmaz dünya 😂 sakın klonumu yapmaya kalkmasınlar 😂
Herkes ben olsaydı, dünya alışveriş merkezine dönerdi; her köşe başında bir ben! Ama hiç erkek olmayınca, kapıdaki ağır poşetleri kim taşıyacak? Ayrıca, futbol maçları da iptal, çünkü sahada top koşturacak kimse kalmazdı!😂⚽️
Kim olursa olsun en sonunda çok sıkar be kardeşim 😂
😂
Gayet iyi Fakat kendimle çatışırım yani kendime katlanamayacağım için olmazdı onun yerine istediğimiz yaşa dönebilme şansımız değişken olsaydı istediğimiz anda farklı boyutlara ve çevirebilseydik çok daha güzel bir film olurdu
Fazlasıyla saygılı, iyimser, sıcak kanlı biriyim. Kötü bir tarafım yok cinsellik dışında o yüzden kimseye zarar verme taraftarım da yok, iyilik etmek, iyilikler yapılması. Beni mutlu eder.
Kesinlikle hayır. Ya insan kendisi gibi biriyle kolay kolay anlaşamaz ki zaten. Karşıma benim klonumu koysanız bir süre sonra birbirimizi boğazlardık bence 😂
Gülme krizine girerdim kesin 😂 neyse istemiyorum psikolojim gel gitli sırayla intihar ederdim orada ,😅
Hayat farklılıklarla güzel ve kendim gibi çok duygusal aşırı hassas o kadar insana katlanamazdım herhalde.. O yüzden istemezdim..
Yok ya çok sıkıcı olurdu kavga falan çok olurdu barış yerine savaş olurdu ve her kes kız sıkcııı
Evet herkes çiçek olsn
çiçekli bir dünya harika bir seçim
Adeta bir cennet bahçesi 🫢🦋🌹🌹🌺🌺🌸
🌵🌵🌵 kaktüslere yer yok
Kendimden bir taneye bile tahammül edemeyecekken milyarlarca ben olan bir dünyada olmak istemem tabi
Ayyyy katliam çıkardı!
Ben, benden 8 milyar tane düşünemiyorum var ya birbirimizi parçalar, savaş çıkarırdık.
Hayır benden daha iyi olan insanları görmek mutluluk verici artı eğlenceli.
Dünya cennete dönüşürdü de sıkıcı kafayı yerdik hep beraber akskdkfkfkfkf
Barış her gün sigara içer dünyayı iki günde yok ederdin otur oturduğun yerde 😂
yanlislikla orjinalimizi öldürürdük sonra hepimiz puf 😀
Bende. Bir sürü olduğunu düşünüyorum da kafayı yerdim bea..
İlginç olurdu barış. Deneyimlemek isterim. Ancak kalıcı olarak yaşamak isteyeceğimi sanmıyorum.
Pek insanlığın sonu nasıl olurdu çok ilginç olurdu kısacası.
İyi olurdu en azından anlardılar birbirlerini
Kimse olmasın tek olayım huzurlu olayım sağlığım yerinde olsun o yeter bana
Yo yo yo, farklı görüşler dünyanın gelişmesine sebep olur, herkes aynı olursa dünya da aynı kalır.
Valla süper olurdu, kimse kimseye gitmez kafa dinlerdi bol bol
Kendime ben bile tahammül edemezken yok istemezdim 🤣
Hadi sen isimden kurtardın barış dolu bir dünya olurdu da diğer isimlerin dünyasını pek bilemedim.
Yok ya bıcır bicir ne o öyle basım siserdi ama hayat dolu olurdum olsun olsun 😂
Bu dünya berbatken bide o dünya çekilmez barışım
Her kes ben olsaydı hayat o kadar güzel yer olurdu ki🫠 hayvanlar ölmezdi. Ormanlar mahv edilmezdi. Her kes bisiklet kullanırdı. Her kes mutlu ve enerjik olurdu
İstemezdim çok sıkıcı olurdu
böyle yaratıcı soruları nasıl buluosun ya
düşünüyoruz çok yaratıcıyım dimi, :D
evet bayılıyorum sana barışçio 😂
Teşekkür ederim 😂🌸
rica ederim
Ay hayır ya çıldırırım
:D
Hayır ya, çıldırır insan😨
🌸
Çekilmez di beeee barışçımmmm😂😂
😂😂
Gülme karşim mmmm😂😂😂😂😂
peki sdfsdfdf 😂😂😂😂😂
İstemem kendimle aram kötü
Hayır asla istemem, sıkılırım :)
Bir tane kadın versiyonum olsa yeter bana.
O zaman hiç çekilmezdi kesin :D
Hayır istemezdim.
Harika olurdu bence
Ayyy allah korusun. Dusuncesi cok kotu
ne anlamı kaldı
yok bi tane ben yeter bana ajshh
Çekilmez öyle hayat 😂
Kafayı yerdim hayır
ay yok ya hic zevkli olmazdi bence
İstemezdim ben tek olmayı seviyorum
Kimse yapılan işi beğenmezdi
Yok berbat olurdu be
Hayır yaşayamazdım tımarhanelik olurdum
Ben yetiyorum gerek yok
Surekli tetikte durmam gerekirdi
Ben olmak kolay değil.
Sıkılırım yaw
Berbat bir yaşam olurdu.
Güzel olurdu. Harbi iyi olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?